HJELP. Jeg trenger noen å snakke med.

Mammatil4småskatter

Andre møte med forumet
Hei alle dere.
Jeg har et spørsmål, eller kanskje det er en tanke? Kanskje noen kan svare eller skrive tilbake så jeg fikk noen å snakke med?

Det har seg slik at jeg hadde første dag av siste mens 11/11-2020, hadde samleie natt til den 16/11. (Har ikke mye mensen generelt å denne var over).
Fikk igjen en liten blødning/spotting den 24-27/11.

Har vondt i korsryggen(minner kanskje om mensensmerter), trøtt å sliten (men har fire barn fra før, så kanskje har med det å gjøre), vært en del sint, frustrert og lei meg de siste dagene.

Så hva tenker vi om det? Kan jeg være gravid? Hvis man ser på graviditetsappen jeg har å tar utgangspunkt i første dag av siste mens skal jeg være ca 3 uker på vei.? HJELP, jeg trenger virkelig noen å snakke med. ❤

Det er jo egentlig umulig å si om du er gravid :) då må ta en test når det nærmer seg at mensen skal dukke opp.

Det er jo egentlig umulig å si om du er gravid :) då må ta en test når det nærmer seg at mensen skal dukke opp.
Tusen takk for at du svarte. Er så vanskelig å vite når jeg skal ha mensen da den ikke har vært i syklus siden jeg var 16 år Men tror du en test idag på uke 3+0 hadde slått ut?

Men jeg tror helt ærlig ikke du er gravid, nei :( Det er uansett for tidlig å få symptomene du beskriver- da egget evt. knapt har festet seg.

du har nok en syklus litt ute av orden, dessverre ♥️

Men jeg tror helt ærlig ikke du er gravid, nei :( Det er uansett for tidlig å få symptomene du beskriver- da egget evt. knapt har festet seg.

du har nok en syklus litt ute av orden, dessverre ♥️
Er det jeg mistenker også, vi slet med både førstemann å tvillingene men sistemann kom av seg selv så virker ikke helt som at dette burde skje. Får vente litt å se om mensen dukker opp å ta det derfra

Tusen takk for at du svarte. Er så vanskelig å vite når jeg skal ha mensen da den ikke har vært i syklus siden jeg var 16 år Men tror du en test idag på uke 3+0 hadde slått ut?

Det tidligste jeg har testet positivt er 9 dager etter eggløsning, så jeg tror det holder hard med positiv 8dpo, det er hvertfall ganske uvanlig med tydelige streker da. Viktigste er jo når du tror du har hatt eggløsning dersom syklusen din er ustabil :)

Hvis du hadde veldig tidlig eggløsning f.eks 18/11, så vil du være 13 dpo i dag (3+6, hvis gravid). Da vil i så fall både test kunne slå ut, og symptomer komme.
Hvis du tar en test og den er negativ, så er det ganske så sikkert IKKE pga graviditet symptomene handler om. Dersom du ikke har hatt sex siden 16/11, så må nesten eggløsning ha kommet litt tidlig for å ha en sjanse for graviditet. :)

Uansett. Ta en test. Er den negativ, så er nok symptomene noe annet.

Back
Topp