Hjelp...jeg tørr ikke....

mari30

Andre møte med forumet
Huff....Jeg tørr ikke ha sex med kjæresten.....

Lysten er der absolutt....men er så redd for å begynne blø....

Jeg er nå 11+4 på vei og har vært på ul å sett den lille huleboeren...å alt er bare bra der inne...men alikevell....jeg tørr ikke...å kan jo ikke tenke dette hele veien....

Jeg vet mange kan ha en liten blødning etter sex..at det er vanlig....men....

Flere som tenker som meg?

Jeg skjønner deg absolutt, har vært inne på tanken selv, men velger å tenke på det slik: 

Vi som er gravid blir advart mot alt mulig rart. Til og med ting som egentlig ikke er farlig blir frarådet fordi det ikke er tilstrekkelig dokumentasjon på at det er helt ufarlig. For guds skyld, vi skal ikke bruke nesespray engang! Tviler på at nesesprayen klarer å jobbe seg nedover i kroppen fra nesa til livmora mi, men alle råd er "for sikkerhets skyld". 

Når det kommer til sex i svangerskapet har alt av informasjon jeg har lest vært 100% entydig, det er ikke farlig for fosteret! Det hadde de nok ikke turt å si hvis det ikke hadde vært helt sant  Håper du klarer å slå deg til ro med det etterhvert, du får bare ta det i ditt eget tempo.

Her har problemet heller vært at graviditeten har gjort at alt av lyst har vært borte....men nå begynner det å ta seg opp igjen 

Jeg forstår redselen, men det er ingen grunn til å avstå fra sex, så lenge legen ikke har sagt det.

Ta det med ro i sengen, sakte og forsiktig, så merker du at det ikke er noe å være redd for ;)

Signerer moderator her.. ta det med ro, og snakk med kjæresten om det at han også tar det med ro, så kommer det seg av seg selv :) Her er også det største problemet at lysten forsvinner litt, selv om jeg gjerne vil så har jeg likevel ikke lyst.. forstå det den som vil :P

Back
Topp