hjelp jeg skal gifte meg.... ;-)

iris29

Forelsket i forumet
det er nå bare 1 uke og 3 dager til jeg skal gifte meg..... tror ikkje det har godt heilt opp for meg ennå ;-)
Presten kommer på hjemmebesøk i dag for å fortelle om vielsen... har bakt ei kake i håp om å smiske me han ;-) siden eg sitte her smelde på tjukken og bor me maen eg ska gifte meg med ;-) hehe...

Lykke til.. Det går nok bra skal du se..

Bare pass på så dere begge 2 svarer JAAA nå da..[:D]

det går sikkert fint.. Lykke til med både kakebaking, smiskking og bryllup[:)]

*misunnelig*[;)]

Ønsker deg LYKKE TIL!!

>Det går nok bra skal du se - og han setter sikkert pris på kake (men jeg kan ikke tenke meg at han bryr seg om at dere skal ha barn og er samboere - det er mer eller mindre akseptert i kirken det nå).

egentlig bryr jeg meg jo ikke særlig mye om presten.... er ikke personlig kristen.. det er heller ikke maen.. men han har alltid drømt om et skikkelig romantisk bryllup. Og han fortjener alt! for min del kunne vi giftet oss i vegas.. så lenge jeg får gifte meg med han er jeg lykkelig uansett ;-)

haha.....hvis han er like dårleg å rekne som presten vår var,så legg han ikkje merke til det en gang..presten sa til oss når vi skulle ha dåpssamtale(same som vigde oss):" ja eg ser doke har hatt det godt sida sist!!!"...eg var 2 mnd gravid da vi gifte oss,og eg hadde smal kjole så det viste litt!!![8D]

sannelig godt vi ikke lever på begynnelsen av 1900 tallet dah.. men litt smøring skeder vel ingen. Kan jeg få kake?

klart du skal få litt kake... skal sende den over så snart presten har gått.. du får satse på at han ikke er så grisk ;-)

åå så spennende [:D]

lykke til på dagen din[:)]

D går kjempebra...[:D] jeg husker jeg var så nervøs når jeg skulle gifte meg, at jeg sa til faren min (når vi venta på å få gå opp kirkegulvet) at jeg trodde jeg kom til å tisse på meg..hehe..men d gikk bra,bare slapp av!!![:D]
jeg var da 7 mnd på vei med jenta mi...[:D]
klemmeklem

oii,ikke lenge igjen nå nei[:D]
lykke til[;)]

tusen takk alle mann ;-) eh.. kvinner.. jenter... hormonelle kvinnfolk ;-) ja, uansett... gleder meg masse. Dette blir et utrolig spennende år. Gleder meg masse til gullet vår også kommer. ønsker alle andre her inne også masse lykke til :-)

Vil bare gratulere deg med bryllupet. Det er en fantastisk dag som dessverre går så altfor fort. Jeg har vært gift i 5 år i august, tiden flyr sykt fort. Lykke til.

LYKKE TIL.......[:D]

Back
Topp