Hjelp, jeg mister buksen :p

ninoz

Elsker forumet
Hehe...

Lillegutt må ha 104 i bukser for at den ikke skal bli for kort. Problemet er det at han mister buksen, går ikke an å knytte den strammere i livet. Bruker som oftest joggebukse siden det er mest behagelig å leke seg i, så belte kan jo ikke brukes (og bukseselen som er one size er altfor stor).
Noen som har gode tips til bukser med strikk i livet kanskje? Eller andre gode bukser til de som har sluttet med bleier og er tynn?? Helst joggebukser som er behagelig når de leker seg :)
 
Her har vi egentlig det motsatte problemet :)

Synes alle bukser er så trange i livet, selv om jeg ikke har strammet dem noe :)

Har dessverre ikke noen løsning til deg :)
 
Uffda, det var ikke lett. Vi har samme problem med noen få bukser, men de fleste passer greit.

Det finnes små bukseseler. Vi har en jeg kjøpte til bunaden allerede første 17.mai, som passer ennå. Husker ikke hvor jeg kjøpte den, og nå finner jeg den ikke heller. Må nok lete litt, for han trenger den til et par bukser.

Det er stor forskjell på klesmerkene. Buksene fra la redout er lange og smale, så smale at min gutt ikke kunne bruke de fleste før han hadde sluttet med bleier. Vi har ikke joggebukser derfra, så jeg vet ikke om de er like smale. Nameit buksene vi har prøvd er korte og vide, der måtte han ha bukseseler da han brukte bleie også.
 
Gjelder det alle bukser de selger på laredoute.no eller bare de som har merket La Redoute? :)
 
Back
Topp