lottelura: Det eneste er vel at støttestrømper kanskje ikke er det kuleste ågåmed på sommeren... [8D][&o] Jaja får se... men å lige med bena høyt det skal jeg i alla flall bli flinkere til, love det [:)]
FirstTima: Er det noen matvarer som spesielt inneholdermye salt? Tenkte bare på det nå som jeg sitter og spiser Danskepølse. Skal sjekke ansiktet nå og da også. det var jo veldig varm i går da, så det gjorde nok sitt på ben og hender ja. Å ha bena i litt kaldt vann skal jeg virkelig prøve, det hørtes jo kjempe deilig ut når de dunker og brenner [:)]
minnimor: Ja jeg skal jo ikke klage heller da, har det fåreløpig "bare" i føttene/hendene, du har det i hele kroppen. Du skal se det kommer her også, føler det på meg når det først har kommet lilksom. Men det er koselig å være med i klubben for da har vi en felles forståelse. Så nå kan jeg lettere føle med deg [:)]
Monicus: Vi får vel bare holde ut tror jeg... Ikke så godt å gå gravid nå i sommervarmen, men neste år da er det VÅR sommer [:)] Soling, bading, en paraplydrink/halvlitet og en fresh ny bikini [:D]
susidusi: Det er jo likk hyggelig å være medlem i en klubb også da, selv om det kanskje ikke er en klubb i så behagelige omstendigheter [8D] Vi x fingrene på at dette er over samme dag babyen er ute [:)]
Vi får ønske hverandre lykke til og holde oss til mottoet HOLD UT!!! (hva søren annet kan vi gjøre egentlig når jeg tenker meg om [8D])