Hjelp! Jeg hoppet..

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Jeg hentet barnet mitt på skolen idag, og så skulle vi gjøre et hopp sammen. Ikke så høyt hopp, men landet jo hardt på bakken. Jeg tenkte jo ikke på at jeg er gravid!
Er det farlig å hoppe når man er i uke 6?

Hvordan merker jeg evt. om det ikke var helt heldig?
Ville jeg da fått veldige smerter med en gang, eller kan dette komme en stund etter hoppet?
Litt vondt i korsryggen bare, men ikke i magen.

Tror ikke å hoppe i seg selv er farlig, tror ikke du skal være så bekymret for det :) jeg kan ikke hoppe, for jeg får ligament smerter fra helvete :eek:

Tror ikke det er farlig å ta et lite hopp. Man skal jo kunne trene som normalt mener jeg, Så da er nok et lite hopp helt ufarlig :)

Det er ikke farlig å hoppe, og iallfall ikke et sånt hopp som du beskriver - så bare ta det med ro du ;) (selvfølgelig skal man ikke drive å hoppe masse når man er gravid da, missforstå meg rett)

Tror ikke å hoppe i seg selv er farlig, tror ikke du skal være så bekymret for det :) jeg kan ikke hoppe, for jeg får ligament smerter fra helvete :eek:

Takker for svar!
Forstår godt at du ikke hopper nei. Uff.
Men er jo tegn på at det skjer ting da! :-)

Jeg prøvde å google litt også, og det ser ut til at det er ok. Er mest på slutten av svangerskapet at man bør roe ned hoppingen, pga ledd og leddbånd. Så håper det er riktig! :-)

Er ikke alt man tenker over før man har gjort det. Hi hi! :-)
Etterpåklokskap. :-)

Så lenge du ikke har noen smerter eller blødninger. så kan eg aldri tenke meg det er noe fare med hopping!!! :)

Back
Topp