Hjelp! Jeg har blitt bedt i 30 årslag!

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg har blitt bedt i 30 årslag, med enn haug jenter jeg ikke kjenner.
Jeg kjenner bare hun som fyller tretti, og jeg kjenner hun ikke sånn veldig godt heller.
Hadde vært veldig morsomt, men jeg vet ikke om jeg tørr å dra ditt helt alene jeg.
Uff, følte jeg fikk hjertebank her.
Skulle ønske jeg var litt tøff, hadde jo vært morsomt å bli kjent med fler også.
Men enda ett problem, det skal være reker til servering, og jeg liker det ikke. Ikke i det hele tatt.
Hadde dere dratt?
Jeg sitter bare her å tenker hvordan skal jeg vri meg unna, bare fordi jeg er pysete....

Ja, hadde dratt.

Fint å utfordre seg selv litt på sånne ting...det kan bli hyggeligere enn du tror!
Alle er usikre på seg selv - de andre også, sikkert.

Ang mat ville jeg tatt med kylling og salat, og spist loff til.
Mye bedre å være ærlig på det, enn å pirke i maten.
- Det gjør da ingenting for de andre!!?!!!

jeg skjønner at du gruer deg altså, men jeg ahdde nok dratt! hoppet i det! men oim du føler det BARE er ubehagelig, så er det jo ikke noen krise om du dropper heller da, siden du ikke kjenner henne godt. men da er det jo et kompliment at du er bedt og!:) ang mat,- hva med å bare ta med seg noe til loffen, som nevnt over? kan jo bare være en brie feks? jeg kan spise ting ejg ikke liker på smak, men ting jeg synes er direkte ekkelt og kvalmt, derjeg har skikkelig psykiske sperrer ifht det, da går det abre ikke.- så jeg forstår deg og hadde forstått deg godt om du var bedt til meg også!
forøvrig har jeg alltid noe i tillegg til rekene hvis jeg ber folk på det hit og ikke vet om de liker det. feks en omelett eller et ostefat eller begge deler:) så kan jo være hun har tenkt på det!

lese

Ja, jeg hadde dratt, artig å bli kjent med nye folk. Hadde også spist reker;-) Kan ikke sitte å være kresen når man er voksen vet du

Jeg hadde dratt jeg også, blir sikkert veldig koselig :)
Og det er jo ingen som tvinger en til å spise mat en ikke liker heller.
Et privilegium med å være voksen;)
Finns jo sikkert noe annet tilbehør du kan spise, så kan du jo ta en reke eller tre på tallerken som høflighetsskikk da kanskje i stedet.

marrin skrev:
Jeg hadde dratt jeg også, blir sikkert veldig koselig :)
Og det er jo ingen som tvinger en til å spise mat en ikke liker heller.
Et privilegium med å være voksen;)
Finns jo sikkert noe annet tilbehør du kan spise, så kan du jo ta en reke eller tre på tallerken som høflighetsskikk da kanskje i stedet.

enig!

Så morsomt! Eg også er bedt i 30-års dag, det skal serveres reker og eg kjenner såvidt eg vet bare bursdagsbarnet. Lurer på om vi skal i samme bursdag;)

Hadde dratt, tatt med meg noe du kunne hatt på loffskivene det garantert er nok av til rekene og så hadde jeg småpratet om løst og fast. En bankers er jo hvordan de andre kjenner jubilanten for eksempel!
Og siden de ikke kjenner deg så godt så kan du jo fint servere en liten hvit en om du bestemmer deg for å gå tidlig hvis du ikke trives utover kvelden.
En sånn kveld er ofte en anstrengelse til praten begynner å flyte lettere, men det er vel verdt det!

Sillien skrev:
jeg ville dratt og sagt at jeg ikke tåler reker :P hahahha

haha, var akkurat det jeg tenkte å ;-)

SeHvaSomSkjer! skrev:
Så morsomt! Eg også er bedt i 30-års dag, det skal serveres reker og eg kjenner såvidt eg vet bare bursdagsbarnet. Lurer på om vi skal i samme bursdag;)

Ja, kanskje det? Men det er veldig vanlig å servere slike tingen da? Når er det du skal da?:)
Ja jeg får bare ta motet til meg ådra i 30 årslaget, det blir helt sikkert gøy og det beste det er kort vei hjem:)
Selv om jeg er voksen spiser jeg ikke ting jeg ikke liker, jeg har aldri noen gang likt reker, og synes det rett og sletter ekkelt. Og får brekninger av det. Så da gjør jeg som mange andre skriver her, jeg tar med meg noe jeg kan ha ved siden av:)
Takk for enn liten dytt, jeg trengte den:)

søteste skrev:

SeHvaSomSkjer! skrev:

Ja, kanskje det? Men det er veldig vanlig å servere slike tingen da? Når er det du skal da?:)
Ja jeg får bare ta motet til meg ådra i 30 årslaget, det blir helt sikkert gøy og det beste det er kort vei hjem:)
Selv om jeg er voksen spiser jeg ikke ting jeg ikke liker, jeg har aldri noen gang likt reker, og synes det rett og sletter ekkelt. Og får brekninger av det. Så da gjør jeg som mange andre skriver her, jeg tar med meg noe jeg kan ha ved siden av:)
Takk for enn liten dytt, jeg trengte den:)

Eg skal ikke før 2. juli eg da. Og når eg tenker meg om så ble jo mannen og bedt men han kan ikke den dagen. Så det er nok ikke bare damer i den bursdagen som eg skal i.

Men håper du koser deg i bursdag

Back
Topp