hjelp jeg har blødd

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Igår så fikk jeg en blødning, gikk igjenom klære(veldig tynne klær vel å merke), jeg hadde innvendig ul igår, hva tror dere dette kan være. Ingen smerter i det hele tatt Tenkte å nevne det for riksen mandag

Hmm.. blødning nå midt under stikkingen? [8|] Jeg kan ikke gi deg noe svar på det her jeg, men tror det lønner seg å høre med riksen ja. Har det stoppet opp?

Ja det blødde bare sånn en gang. Nå skal sant sies at jeg faktisk har hatt en del småblødninger etter at jeg starta med sprayen, men blødde så "mye" på en måte. Ikke mer enn en mens da... men det kom en liten kule med det om du forstår(skikkelig dårlig forklart egentlig)...jeg blødde, ingen ting mer. Sorry detaljer men det var litt friskt og litt gammelt. Ikke blødd siden, ikke tengn til det engang

Syns det var rare greier.. [8|] Godt det ikke har kommet noe mer. Kanskje UL- staven rett og slett var for stor for deg [8D] Hihi..
Nei, fra spøk til alvor. Hør med riksen på mandag om hvorfor du, du skal jo på UL igjen så [;)] Når har du time forresten?

Kan heller ikke gi deg svar, dessverre.
Ring riksen??

Skal du dit i nærmeste framtid? Jeg skal dit på onsdag

ORIGINAL: Lille Mille

Syns det var rare greier.. [8|] Godt det ikke har kommet noe mer. Kanskje UL- staven rett og slett var for stor for deg [8D] Hihi..
Nei, fra spøk til alvor. Hør med riksen på mandag om hvorfor du, du skal jo på UL igjen så [;)] Når har du time forresten?

Ja er nok det Lille Mille, jeg syns faktisk den er forferdelig stor også hihi... Sambo tok en litt stygg vits her om dagen " Hero, når du skal føde så skal jeg be jordmoren sy noen ekstra sting der nede" Først sto jeg å måpa, så ble jeg irritert og så lo vi" han bare spøkte.

Jeg skal på ul undersøkelse kl 12.35, først blodprøve kl 09, om jeg kunne slippi en av dele så hadde jeg valgt blodprøven, tatt 4 stk på 2 uker, men men, hva gjør man ikke for et lite nurk. Dessuten så all kredit til bioinginørene der oppe...de er dritflinke til å stikke, treffer hver gang. På legekontoret mitt stakk de 7!!! ganger, for all del ikke hør på meg hvor de skal stikke. På riksen hører de, så stikker de så renner blodet[;)]

ORIGINAL: hero

ORIGINAL: Lille Mille

Ja er nok det Lille Mille, jeg syns faktisk den er forferdelig stor også hihi... Sambo tok en litt stygg vits her om dagen " Hero, når du skal føde så skal jeg be jordmoren sy noen ekstra sting der nede" Først sto jeg å måpa, så ble jeg irritert og så lo vi" han bare spøkte.

Jeg skal på ul undersøkelse kl 12.35, først blodprøve kl 09, om jeg kunne slippi en av dele så hadde jeg valgt blodprøven, tatt 4 stk på 2 uker, men men, hva gjør man ikke for et lite nurk. Dessuten så all kredit til bioinginørene der oppe...de er dritflinke til å stikke, treffer hver gang. På legekontoret mitt stakk de 7!!! ganger, for all del ikke hør på meg hvor de skal stikke. På riksen hører de, så stikker de så renner blodet[;)]

haha det pleier min oxo å skøye med[:D][:D]

Jeg er inge erfaren svarere så snakk med riksen og masse lykke til

ORIGINAL: Nesing

Forsøk å ring Riksen i morgen, hero! Vil tro det bare har oppstått en liten rift i en blodåre inne i skjeden under UL´en, men uansett best å snakke med dem slik at de er orientert. Godt det har gitt seg! 

sign Nesing her. Tippar det ku var ei rift eg og. Håpar alt ser bra ut!

Back
Topp