Hjelp, jeg er så trøtt!

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Hei.
Jeg er nå 14+2 og er så himla trøtt! Det er eg mareritt å komme seg gjennom dagene på jobb :/
Håpte liksom det skulle gi seg litt snart, men nei.
Flere som har det sånn?

Jeg blir veldig trøtt etter å ha vært i aktivitet. Var bare en snartur på ikea nå og er helt skutt når jeg kom hjem!:wideyed: Er 13+5 i dag. Får stort sett en knekk midt på dagen hvor jeg helst vil sove :p

Den siste uka her har vært preget av jet lag, men jeg har faktisk følt meg mindre "gravidtrøtt" i det siste [emoji4] 14+0 idag.

Jeg er mindre kveldstrøtt enn før, men blir gjerne veldig trøtt rundt kl 14-15 på dagen. Å så merker jeg at det skal mindre til av aktivitet før jeg blir sliten/trøtt. Jeg er nå 14+4

Jepp..fort trøtt, sover 1-2 ganger hver dag. Er 16+0 i dag.

Hei.
Jeg er nå 14+2 og er så himla trøtt! Det er eg mareritt å komme seg gjennom dagene på jobb :/
Håpte liksom det skulle gi seg litt snart, men nei.
Flere som har det sånn?

Det er nok vanlig å være trøtt! Men kanskje lurt å sjekke blodprosent/ jernlageret?

Sliten jeg også. Sykdom som gjør at jeg er kronisk trøtt også. Så vet ikke om det er sykdommen eller graviditeten som ligger bak[emoji12]

Godt å høre det er fler enn meg. Natt til i dag sov jeg ganske greit hele natten. 1åringen våknet 06, og da var jeg våken et lite øyeblikk, før jeg sov videre til 08. Sov dupp med han igjen fra 10-12, også en dupp igjen i 15-tiden, en times tid.
Så lite energi, og så trøtt og sliten hele tiden..

Jaaa..sover gjerne før kveldsvakt og etter dagvakt ;)

Haha samme gjør jeg[emoji849][emoji42][emoji42] Står opp 08.30 og må ha en dupp før jeg begynner på jobb 14.30[emoji23][emoji85]

Trøtt ja [emoji37].. Spesielt etter fysisk aktivitet.. Heldigvis sommerferie nå, men jeg var ikke menneskelig etter jobb..
Nå driver vi å pusser opp kjøkken , så hjelper til når jeg har energi til det.. Sliter også veldig med oppkast enda.. 15+3 i dag.. Så håper at det snart gir seg og litt mer energi kommer tilbake [emoji4]

Hjalp gudskjelov litt med kutt av allergipiller :p
Men har i tillegg lavt stoffskifte fra før, så skal sjekke det når jeg skal ta blodprøver på mandag :)

Jeg er også trettere, særlig når jeg er på jobb. Passer på å legge meg tidlig i tillegg til å duppe på sofaen litt etter middag. :)

Jeg også! Trodde kanskje det ville gi seg litt ette 12 uker, men er nå 14+3 og sliter med å komme meg gjennom arbeidsdagen ut å sovne... Hjemme etter jobb sovner jeg momentant på sofaen en times tid, tør ikke legge meg med mini for da sovner jeg før ham... Kan jo også ha litt med at jeg nå går i 4 uka med 6 dager jobb (50timer i uka)...

Opplevde ikke å være trøtt i første trimester, var bare kvalm. Men NÅ når jeg er 14-15 uker så kommer det. Blir helt utslitt av alt. En tur på kjøpesenteret så er det rett på sofa! Godt å høre det ikke bare er meg :) akkurat vært til kontroll også å både jernlager å blodprosent var veldig bra her

Jeg var veldig trøtt i starten...så ga det seg noen uker... nå er jeg plutselig trøttere enn noen gang... uke 16 i morgen... *gjesp*

Jeg er også stuptrøtt. Var det i uke 8-10 og nå når jeg har passert 14 er den ekstreme trøttheten kommet tilbake[emoji42][emoji42]

Back
Topp