Hjelp, jeg er gravid. . . .

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Sitter å ser på det programmet oh blir øike fasinert hver gang... skjønner lissom ikke at det går ann å være gravid i 9mnd og ikke kjenne NOE!?! Fascinerende..
Jeg merket jo graviditeten da jeg bare var et par uker på vei. Så for meg er det helt utrolig rart å ikke vite..

Ja akkurat det der skjønner ikke jeg heller! Mulig man kan overanalysere "symptomene" når man er gravid, eller er mer klar over dem, men kan ikke fatte at man skal gå 9 mnd uten å vite.

Dette skjedde en venninne av en venninne. Hun hadde smerter i korsryggen og gikk til legen. Det viste seg at det var rier, og at hun var i fødsel. Hun og kjæresten reiste hjem med en baby tre dager etter ;) høres jo helt vilt ut!

En må jo få rund mage, og derfor begynne og lure på hvorfor den plutselig er der? Selvom ikke alle blir like stor, men allikevel..

Jeg har ei venninne som gikk til legen for å sjekke stoffskifte pga at hun hadde gått opp i vekt. Viste seg da at hun var ca 6 mnd på vei. Hun hadde ingen andre symptomer på at hun var gravid. Hun fødte like etterpå.

Ei beskjent ei har 3 unger og det har så vidt syns at hun har vært gravid. Hun viste om alle 3, men høy og tynn og så lå vel ungene langt inn også.

Med mine fem svangerskap kan jeg ikke forstå at de ikke merker det.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Har ei venninne som ikke oppdaga at ho var gravid før omtrent halvveis, for ho fortsatte å blø litt en gang i mnd fram til da. Ho er ganske likt bygd som meg, 165 høy, sterk beinbygning, medium (38) i klær. Var tilfeldigvis på besøk dagen før ho fødte, og ho så vel omtrent ut som meg ved 4mnd - kunne glatt tatt ho for å bare ha kost seg litt ekstra i jula liksom. Ungen kom dagen etter, helt gjennomsnittlig stor. Ho bar han tydeligvis langs med ryggen på en måte, og gudene vet hvor det ble av alt av hennes organer - men jeg har hvertfall skjønt at det er fullt mulig, menneskekroppen er kompleks! Er helt sikkert endel av tilfellene hvor fornektelse er en del av bildet, men jeg er ikke i tvil om at det finnes de som helt reelt ikke har den minste anelse. Her hadde det vært helt umulig å ikke skjønne noe :)

Kjenner også folk med ingen plager og nesten ikke mage. Men jeg kunne aaaaaaldri vært gravid uten å merke det.

Skjønner at det er en del som opplever dette altså:) Må være et utrolig sjokk og plutselig finne ut at man er laaaangt på vei:p Vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert på det gitt:)

Back
Topp