HJELP jeg blir GALLLLL

perle84

Forelsket i forumet
er det normalt å klø når man er gravid? jeg klør sinsykt på beina, og når jeg klør tilbake er det nesten som jeg får orgasme for så deilig er det å klø tilbake. og er det noen som har noen tips får å få det til å slutte å klø?

hilsen klø seg i hjel.com hehe

Huff, det er så kjedelig å klø og klø...Jeg gjør også det, over hele kroppen, på kveldene. Er verst når jeg skal legge meg, ligger å klør i kanskje en time før jeg endelig får sovnet..    :)

jeg ringte føden og fikk beskjed om å komme i morgen for å ta blodprøver for å se om det kunne være noe med levra mi :)

hei, usj da.. Kløing er ikke morro.. Er heldigvis ikke plaget med det..
Men så fint at de vil ha deg inn å sjekke deg da.. Håpe alt er bra og at det er noe forbigående..

Lykke til. Oppdater oss imorgen om du har mulighet da.. [:D]

bra du får sjekka det, for om det er svangerskapkløe kan det etter hvert bli farlig for babyen din...

Da drar jeg til sykehuset for å ta blodprøve og finne ut av denne kløen. gir dere en oppdatering når jeg vet noe mer.
Ha en fin dag i den deilige sola alle sammen [:D]

lykke til kjære sladrevenn  :D   Håper alt er bra på prøvesvarene dine.. :)
Ha en flott søndag..

Stooor megaklem...

Æsj, vet hvordan du har det. Jeg har klødd i flere uker nå, måtte bruke flere tusen kroner på spesialsjampo, såper, bodylotion osv :(

Vanlig svangerskapskløe er ikke noe farlig fikk jeg beskjed om men det er veldig bra at du får sjekket om du har den farlge typen, man klør da oftest inni håndflatene og fotsålene.

Håper kløen din er uskyldig og at du finner noe som demper den godt, god bedring :)

Slenger med en link om kløe:
http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/graviditet-og-amming/svangerskapskloe

Da er jeg hjemme igjen og alle svarene på alle prøvene var som de skulle være, så ikke noe mer en vanlig svangerskapskløe[:D] Fikk resept på cetirizin actavis som kunne hjelpe, så håper den gjør det.
ha en fortsatt fin dag alle sammen [:D]

Pewh!!Så flott da.. :) Håper det hjelper.. Ha en superduper dag videre....

Back
Topp