hjelp, jeg blør

kakkeline

Gift med forumet
i natt våkna jeg av at jeg trodde jeg tissa litt på meg å fortet meg på do å da jeg hadde tissa så var det blod i do....
har ikke blødd i bindet jeg tok på....

ringte legen å har fått time halv toll, håper alt går bra, bare griner å griner å griner.....

noen som har vert på ul i uke 7???
kunne legen se om det var liv da?

Det var jo ikke noe kjekt[:(] Men så er det jo flere som har opplevd tidlige blødninger uten at det var noe galt med spiren. Krysser fingrene for at de finner liv idag. Klem

PM sendt

takker for svar, det hjalp litt det.....

var så rart å snakke med dama i tlf hos legen får hun mente det var en sa å da jeg begynte å si at det er jo mange som har en liten blødning tidlig osv med masse jeg har hørt her, så sa hun hmmm du kan jo få en time om du vil [8|]
fytti jeg hater legekontoret mitt[:@]

hadde også blødning i uke 7, og det gikk fint!

sender varme tanker!

lykke til!!!!

ORIGINAL: Elimor

Det var jo ikke noe kjekt[:(] Men så er det jo flere som har opplevd tidlige blødninger uten at det var noe galt med spiren. Krysser fingrene for at de finner liv idag. Klem

Krysser fingrene for at alt går bra med deg snuppa!

ORIGINAL: kakkeline

takker for svar, det hjalp litt det.....

var så rart å snakke med dama i tlf hos legen får hun mente det var en sa å da jeg begynte å si at det er jo mange som har en liten blødning tidlig osv med masse jeg har hørt her, så sa hun hmmm du kan jo få en time om du vil [8|]
fytti jeg hater legekontoret mitt[:@]

å fy søres, d var skikkelig stygt gjort... era helt dum i huet...
kan faktisk minne om noen av de på legekontoret mitt også, de kunne faktisk sagt noe så dumt!

Masse lykke til da... håper alt står bra til[:)]

Jeg hr blødd masse i begge svangerskap og det har gått bra. Fikk en kjempe blødning i uke 12 med første mann og da fikk vi påvist at vi hadde hatt tvillinger på vei,og kun en klorte seg fast. Ellers har jeg hatt vanlig mensen etter jeg ble gravid også, så ikke gi opp håpet. Så lenge du ikke har smerter så er jo det et bra tegn.
Lykke til[;)]

ORIGINAL: * LilleSnupps *

Oj! [&:] Håper alt er bra.
Jeg var på UL i uke 6+5 da fikk vi se ett hjerte som slo. [:)]

Krysser fingrene for deg.

*Storklem fra meg*

jeg fikk innvendig UL når jeg var 6 + 5 tror jeg det var , begynte å blø , blødde ganske mye... ... da så vi ikke noe som låg der da... så hadde mistet , men viss det er noe der så vil han se det...
skjønner følelsen din... helt forferdelig... [&o] håper inderlig at det går fint m nurket i magen...  !

oppdater oss da... !   lykke til... [:)]

Fikk også blødning i uke 7 me første mann, blødde rimelig masse å hadde smerter i rygg å mage. Var i ultralyd men måtte komme tilbake etter en uke for di fant ikkje hjerte. Det e den lengste uka i mitt liv, heilt jævlig va det. Men neste kontroll så vi hjerte å etter 8 mnd kom go gutten. Blei sykemeldt hele svangerskapet. Håpa det går bra me dæ, lykke til[:)]

Håper alt er i orden, skjønner at du blir redd når slikt skjer.[&o]

Lykke til[:)]

Hvordan gikk d?

Jeg blødde i uke 6 og i uke 11.. MEn det gikk bra, var til ul begge gangene og frste gangen så vi hjertet slå kjempe godt, da kom tårene i øyekroken...

Krysser fingrene for deg, dette skal gå bra..

ORIGINAL: Angelicka23

Krysser fingrene for at alt går bra med deg snuppa!

Back
Topp