Hjelp, jeg blør...

Attpåklatt6

Blir kjent med forumet
Har hatt brun utflod i ca 14 dager nå. I dag kom det en koagulert klump, og etter det så har jeg begynt å blø litt. Ikke sånn at det renner, men det er frist blod på papiret Har ikke vondt i magen, men mulig at det murrer litt.
Ikke veldig optimistisk nå :(

Hvor langt er du på vei?

Hvis fastlegen din er åpen hadde jeg ringt. Det er lenge å gå å spotte for så å blø.
Jeg håper det bare er såre slimhinner.

Hvis fastlegen din er åpen hadde jeg ringt. Det er lenge å gå å spotte for så å blø.
Jeg håper det bare er såre slimhinner.
Får prøve å ringe i morgen. Har 3 jenter fra før, og aldri opplevd verken spotting el blødninger i sv.skapene, så det virker ikke veldig positivt akkurat nå...

Får prøve å ringe i morgen. Har 3 jenter fra før, og aldri opplevd verken spotting el blødninger i sv.skapene, så det virker ikke veldig positivt akkurat nå...
Jeg har spottetvsenere i svangerskap.
En av mine beste venner har blødd gjennom det siste og er halvveis i et nytt nå og blør fortsatt. Babyen har det fint.
Ikke mist håpet enda <3

Jeg har spottetvsenere i svangerskap.
En av mine beste venner har blødd gjennom det siste og er halvveis i et nytt nå og blør fortsatt. Babyen har det fint.
Ikke mist håpet enda <3

Det som er merkelig er at kvalmen også har avtatt, så jeg føler meg ikke like gravid lengre. Men jeg håper jo selvfølgelig at den lille spiren klamrer seg fast og at alt går bra <3
Takk for omtanken <3

D som er merkelig er at kvalmen også har avtatt, så jeg føler meg ikke like gravid lengre. Men jeg håper jo selvfølgelig at den lille spiren klamrer seg fast og at alt går bra <3
Takk for omtanken <3
Det er så ekkelt å ikke vite.. :(
Gode tanker til deg.

Huff, ikke noe særlig å være så usikker og ikke vite. Kontakt legen og krev å få en UL. Håper det er helt uskyldig og at lille i magen har det bra :Heartred

Åh så kjedelig å blø og å gå sånn i usikkerhet. Få deg en time hos legen i morgen så får du nok komme til UL på sykehuset snart. [emoji7]

Jeg sto på kjøkkenet og lagde mat da jeg følte jeg ble litt fuktig der nede, så gikk på do for å sjekke. Og da var det litt friskt blod i trusa også tørket jeg bort litt, men nå, 20 minutter etter er det ikke noe mer, kun litt rosa fra det som kom. Håper det ikke ender i SA. Jeg har ingen andre symptomer på SA, men er jo aldri gøy å blø heller.. Jeg er 5+5

Jeg sto på kjøkkenet og lagde mat da jeg følte jeg ble litt fuktig der nede, så gikk på do for å sjekke. Og da var det litt friskt blod i trusa også tørket jeg bort litt, men nå, 20 minutter etter er det ikke noe mer, kun litt rosa fra det som kom. Håper det ikke ender i SA. Jeg har ingen andre symptomer på SA, men er jo aldri gøy å blø heller.. Jeg er 5+5

Huff, krysser fingrene for oss begge <3

Sender dere begge gode tanker og krysser fingre for dere.

Nesten så jeg ikke tør å gå på do, men sist jeg var, blødde det enda litt. Kommer ikke noe ut, men når jeg tørker med papiret... Føler meg litt usikker. Tok ny test og den viste ennå positiv.

Hva med deg? <3
Føler med deg!!:( gikk på do i stad og det var heldigvis ikke noe friskt blod som kom, kun borte litt brunt. Tok på meg et bind, og det har ikke kommet noe der - heldigvis! Jeg har en veldig lang syklus (34/35 dager), så jeg skulle hatt mensen nå, så kan også være det. Har lest at det er noen som får en lett blødning når de forventer mens, så håper det er tilfelle <3 orker ikke enda en SA.. :’( Masse lykke til videre <3

Føler med deg!!:( gikk på do i stad og det var heldigvis ikke noe friskt blod som kom, kun borte litt brunt. Tok på meg et bind, og det har ikke kommet noe der - heldigvis! Jeg har en veldig lang syklus (34/35 dager), så jeg skulle hatt mensen nå, så kan også være det. Har lest at det er noen som får en lett blødning når de forventer mens, så håper det er tilfelle <3 orker ikke enda en SA.. :’( Masse lykke til videre <3

Festeblødning ja - det hadde jeg også samme dag som mensen skulle kommet. Føler virkelig med deg - stor, god klem fra meg til deg <3

Back
Topp