Hjelp! jeg blør!

Trollmorharsovnet

Forelsket i forumet
På vei hjem for 20 min siden kjente jeg at noe "rant ut" av meg... Kom inn nå og ser at jeg har blødd, mye...Men ingen smerter.. Har prøvd å ringe legen min men kommer ikke gjennom. Skjønner at dette noe betyr slutten på graviditet, vet ikke hva jeg skal gjøre nå..bør jeg ringe legevakten? Har hatt null smerter eller ubehag. Det kom som et sjokk.

Trenger ikke å være et dårlig tegn. Ikke det at jeg snakker av erfaring [emoji5]️ gå til lege å ta blodprøver fordelt på to dager [emoji5]️

Uff, håper det er helt uskyldig. Hvis du ikke kommer gjennom på tlf til legen, kan du kanskje bare stikke innom, så får du kanskje tatt første hcg-blodprøve. Lykke til!

Jeg har dessverre ikke gode erfaringer med store blødninger tidlig i graviditeten. Se om du kan få en time hos legen din!

Lykke til [emoji173]

Legen mente jeg skulle ta kontakt m sykehuset for UL selv, de ville jo selvfølgelig ha henvisning, så er nå midt i en tlf -storm... Venter på tlf fra legen, sykehuset ville ikke gi meg UL siden "det er så vanlig" å abortere og jeg ikke hadde feber...

Legen mente jeg skulle ta kontakt m sykehuset for UL selv, de ville jo selvfølgelig ha henvisning, så er nå midt i en tlf -storm... Venter på tlf fra legen, sykehuset ville ikke gi meg UL siden "det er så vanlig" å abortere og jeg ikke hadde feber...
Så kjipt å måtte ta den kampen i tillegg! Håper inderlig du får komme inn, det aller verste er jo å ikke vite.
Håper på det beste, stor klem til deg! [emoji173]

Huff, så kjedelig [emoji853] Hørt at de ofte ikke gjør noe med det og sier at de ikke kan hjelpe, for det er liksom ikke noe å gjøre om man aborterer. Utrolig kjedelig for den det gjelder, for man vil jo gjerne få ul i det minste.

Fikk endelig time, legen min måtte krangle seg til det, så nå må jeg bare vente og håpe at det går raskt..

Hei
Jeg har blødd nå siden lørdag ettermiddag , ingen smerter men murring.. vært hos legen i dag og er forsatt gravid [emoji16] testen ble positiv med en gang.. fått henvisning til GU på sykehuset..
så lenge du ikke har smerter så er dette normalt , fikk beskjed og holde meg i ro.. ikke noe fysisk aktiviteter osv..
noen har "mens " tidlig i svangeskapet , så jeg har det nå..
Slapp av og ta det med ro [emoji16]

Takk for svar, alle sammen! Fikk se hjerteslag på UL, ingen forklaring på hvordan jeg kan blø så mye (var t.o.m. en koagulert stor klump som kom ut til sist) og fremdeles være gravid.. Noen andre som har opplevd lignende? Er helt utslitt av all engstelsen, men selvfølgelig sjeleglad for at alt ser normalt ut.

Takk for svar, alle sammen! Fikk se hjerteslag på UL, ingen forklaring på hvordan jeg kan blø så mye (var t.o.m. en koagulert stor klump som kom ut til sist) og fremdeles være gravid.. Noen andre som har opplevd lignende? Er helt utslitt av all engstelsen, men selvfølgelig sjeleglad for at alt ser normalt ut.

Opplever det samme som deg.,klumper /slim klump [emoji58]selvom jeg har fått beskjed at dette er normalt for noen så er det veldig rart for meg ..
håper jeg får time til ul snart[emoji16]
Så hyggelig at du fikk hjertelyd [emoji173]
Gratulerer [emoji173]
Ta det med ro nå fremover så skal dette gå bra [emoji173][emoji257]

Så vemmelig, men godt å høre at du fikk se hjerteslag da:)
Håper blødninga stopper helt opp og holder seg borte videre framover..
Ikke gøy å ikke vite også når man er i en sånn situasjon..

Så bra! Håper det ikke kommet mer blod! (Kan du ha mistet en tvilling, tro?)

Dette var litt for spennende lesning, men så flott du og lege kjempa for ul og det såg fint ut! Kjemp videre[emoji8]

Back
Topp