Hjelp- jeg blør....

Flamingo85

Blir kjent med forumet
Dette er mitt første svangerskap, er 11 uker nå, og har hatt litt mens-lignende smerter i dag, og etter at vi hadde sex i dag, så jeg at jeg blødde.
HJELP, er det "normalt"?? Har ikke vondt eller noen ting...

jeg vil tro, ganske sikkert at det er pga. sex [:)] veldig normalt pga. at man har lettere for å få blødninger ved sex når man er gravid. Men om det blir mye, og du får smerter, burde du ringe legevakta. Om det avtar raskt, eventuelt går over til brunt, så tyder det sterkt på en liten rift bare

Det kan bare være en irritasjon, det kan være vanelig å få en liten blødning etter sex. Så lenge du ikke blør masse å har kjempe smerter så går det nok bra [:D] 

rysser fingre å bein sammen med deg 

klart man blir engstelig av blødninger, det blir vi nok alle, men alt er nok bra, krysser alt jeg har for deg at det stopper fort !

Som alle de andre sier: helt normalt med litt blødning etter sex., men det skal ikke gjøre vondt.. Håper alt er bra med den lille![:)]

ORIGINAL: FruStina

klart man blir engstelig av blødninger, det blir vi nok alle, men alt er nok bra, krysser alt jeg har for deg at det stopper fort !

Back
Topp