Vi giftet oss 22.08.09[:)]
Leide kjole til meg, og Sjakett til han med vest som matchet detaljene på kjolen min.
Kjøpte sko og tiara, smykker hadde jeg arvet.
Leide lokale som også sto for mat, drikke og servering. Vi var vel 42 stk til middag.
Hadde 3 retters middag:
Varmrøkt krydderlaks med endivesalat og urtedressing
Kalvestek med sesongens grønnsaker
Tiramisu
Gjestene fikk ett glass vin til forreten, 2 til hovedretten. Ellers fri øl og mineralvann under middagen.
Kaffe og en avec til kakene. Resten måtte de kjøpe i baren selv.
For leie av lokalet m/mat, oppdekking, servering, rydding, drikke osv betalte vi ikke mer enn 20 000kr! Det er ganske billig synes jeg.
Fikk familie til å bake kaker, men bestilte bryllupskake. Den var i 3 etasjer. 1.etasje var tradisjonell bryllupskake, 2.etasje var sjokolademousse kake, og 3.etasje var ostekake [:)]
Den ble godt mottatt [;)]
Designet invitasjoner og hefte med menyen selv, men vi har bekjente som jobber på trykkeri, så fikk trykket det gratis.
Mine tips er- gjør dagen enkel, men stilfull. Det trenger ikke koste skjorta å gifte seg. Dagen vår ble perfekt-akkurat slik jeg hadde drømt om[:)] Å leie band forreksempel koster sinnsykt mye, en boomblaster koster ingenting [;)] Det hadde vi og folk danset og koste seg for det. Planla alt selv til siste slutt- og fikk så mye skryt på selve dagen på at alt var så gjennomfør og vakkert. Så da ble jo vi fornøyde selv også[:)]