HJELP? ideer.. NYTT BILDE:D

*Frøkna*

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
lagt på litt her.. men trenger ideer av dere erfarne scraper damer..

Komentarer tas imot med stor takk:D:D

Ville svertet kantene i alle fall.

Og så ville jeg hatt teksten rett...

Jeg ville hatt bildene ved siden av hverandre, for å skape et fokuspunkt. Ellers gjør det ikke noe at det er tomme områder, det kalles white space og er deilig for øynene. [:)]

ORIGINAL: Stinius

Lyst til å forklare? [:)]

ORIGINAL: toneany

Jeg ville hatt bildene ved siden av hverandre, for å skape et fokuspunkt. Ellers gjør det ikke noe at det er tomme områder, det kalles white space og er deilig for øynene. [:)]

Skal prøve det.. Noe forslag til pynt sånn ellers;)

Alle forslag tas i mot med stooor takk:D

ORIGINAL: Tasseline

ORIGINAL: toneany

Skal prøve det.. Noe forslag til pynt sånn ellers;)

Alle forslag tas i mot med stooor takk:D

Blomster er jo alltid en slager. Roser, kirsebærblomster, flate blomster.
Og de bør være samlet i en eller max to klynger/linjer, gjerne i bunnen eller langs et hjørne.

Blondene ville jeg forresten ha valgt å ha enten vannrett eller loddrett, ikke begge deler. [:)]

ORIGINAL: Stinius

Lyst til å forklare? [:)]

Med teksten mener hun vel vannrett. Det ser mye ryddigere ut og er lettere å lese da.
Med kantsverting mener hun å bruke stempelpute til å lage mørkere kanter, det gjør ofte at det ser bedre ut. Ville brukt mørk brun her anskje.

Synes det er fint det du har laget.

Ville nok kanskje lagt begge båndene (overlappende) vertikalt. Også ville jeg også rettet teksten, og lagt noen blomster (brune?) nederst i venstre hjørne.

Det lille bildet synes jeg egentlig ble litt borte... Kanskje den kan være sammen med teksten?

ORIGINAL: ~Maja~

Ville nok kanskje lagt begge båndene (overlappende) vertikalt. Også ville jeg også rettet teksten, og lagt noen blomster (brune?) nederst i venstre hjørne.

Det lille bildet synes jeg egentlig ble litt borte... Kanskje den kan være sammen med teksten?

takk[:)][:)] er 3 gangen jeg scraper i det hele tatt så er fersk.
ser du bor i buskerud.. kan jo komme å kurse meg[:)][8D]

Om du klarer å finne ei lita grein med slike små kongler hadde det passet veldig fint med fagene.[:D]

lagt på litt her.. men trenger ideer av dere erfarne scraper damer..

Dette er mitt prosjekt

Komentarer tas imot med stor takk:D:D

Etter forandringene på bilde nr 2, ble det veldig mye finere! [:)]

Men, jeg forstår ikke helt hva du lager? Er det et lerret med bilde av barnet ditt? FOr det syns jeg ikke kommer så godt frem blandt vintagebildene.. Selv om de bildene er nydelige, så tar de mye fokus vekk fra babybildet..

lille bilde der er mest for at det er kjærligheten til henen som disse vintage bildene kommer av..
er om kjærlighet på den ene. å natta sangen kjære gud jeg har det godt på andre..

hmm.. kanskje ta det bort.. er ikke meneningen å legge fokuset på bildet av henne.. men for de som studerer å ser..

skal pynte mer.. må bare shoppe mer[:)] noen tips til hva å hvor jeg kan shoppe[:)][:)]

så gøy at dere tar dere tid til å svare å hjelpe meg.. synes helt klart det ble myyye bedre med nr 2. å er så glad jeg spurte dere om tips.. :D

Tror kanskje jeg ville hatt begge bildene ved siden av hverandre og fått blingene til å få et mer riktig sted å stå...

Jeg har noen store blomster jeg kan selge deg billig om du ønsker. De var litt vel store i forhold til hva jeg trodde da jeg bestilte de. Bruker de kun på lerret.

Og så tror jeg at jeg ville hatt en rad med blonder nederst og den andre ville jeg hatt fra oppe til venstre og nedover om du skjønner.

Har forsøkt å vise på dette bildet... De hvite strekene er hvor jeg ville hatt blondene. Og så ville jeg trukket bildene ned så de ligger litt over blondene igjen.

Håper ikke dette blir for mye "tips"... Ble bare litt ivrig her kjenner jeg.

Kanskje lurt å legge ved bilde også...

pris?? å kan jeg få se bilde:D

Den store her:

Har den i denne og litt mer brun farge tror jeg. Men skal sjekke i morra tidlig. Gir deg også pris da.[:D]

hehe... sånn jeg hadde på første utkast [:)][:)] prøve sånn igjen når jeg har flyttet på det nå da..

noen som kom med tipset å ha begge samme vei enten lodrett eller vanrett så måtte prøve[:)]

godt du blir ivrig.. da får jeg hjelp![:)][:D][:D][:D]

Hva om du hadde hatt ene blonden i ei anna farge?? En kontrastfarge som kan ligge under den ene hvite vannrette?? [:D] I ditt tilfelle ville jeg hatt den brun tror jeg, kanskje sverte dn ene blonda di brun? [8|]

*bare tenker høyt* [8D]

Ser du på dette bildet, ser du jeg har brukt 3 forskjellige blonder lagvis [;)]
http://3.bp.blogspot.com/_wqdEg9Yzd1g/S4GP0ulpO5I/AAAAAAAABBU/Z6fR0fjEJKk/s1600-h/030.JPG

ORIGINAL: ~Maja~

takk[:)][:)] er 3 gangen jeg scraper i det hele tatt så er fersk.
ser du bor i buskerud.. kan jo komme å kurse meg[:)][8D]

Hehe... jeg begynte i august... ;)

Lærte det jeg kan her inne og på steffens ;)

Ser du bor i Oslo, da ville jeg tatt turen innom dem[:)]
De er råflinke! Og kjempe hjelpsomme.

Men for all del, hadde vært hyggelig å srappe sammen med noen [;)]

Back
Topp