hjelp! Hvordan skjule graviditet på fest

Shootingstar

Flørter med forumet
Hey =) Akkurat funnet ut at jeg er gravid og skal på fest på fredag. Ønsker naturligvis ikke at noen skal vite det enda, da det er veldig tidlig.

Hadde jeg drukket vin på fest kunne jeg helt en alkoholfrivin i en ikke-alkoholfri vinflaske, men det drikker jeg ikke på fest. Det går mest i rusbrus og sprit. Er det noen som har noen gode tips?

Lag deg drinker. ;) ha med litt konditorfarge og fresh opp spriten (altså brusen) og isbitene ;) haha

Hey =) Akkurat funnet ut at jeg er gravid og skal på fest på fredag. Ønsker naturligvis ikke at noen skal vite det enda, da det er veldig tidlig.

Hadde jeg drukket vin på fest kunne jeg helt en alkoholfrivin i en ikke-alkoholfri vinflaske, men det drikker jeg ikke på fest. Det går mest i rusbrus og sprit. Er det noen som har noen gode tips?

Er folk vandt med at du drikker hver fest du er på? Hvis ikke kan du jo si du kjører og da vil jo gjerne folk automatisk ikke drikke

Vi fester ikke ofte, alle pleier å drikke når vi førstes får til en fest. Alle kjenner hverandre og de ville dessverre skjønt det :nailbiting:

Åja!! Da ville jeg ha tømt alkoholfri i en vanlig alkohol flaske som du drikker selv. :joyful: Er ikke så kreativ på sånne ideer da jeg aldri drikker selv

Jeg må si at jeg drikket ikke alkohol mens jeg var/er gravid og det var INGEN som visste når jeg fortalte i uke 14/15.

Og jeg er veldig glad i god vin vanligst.

Drikker aldri når jeg tar antibiotika. Trodde det passer ikke sammen jeg? :D
Ble satt på antibiotika for et eller annet å jeg skulle på fest, spurte legen. Han sa at det bare var å drikke, men ikke noe vits i å ha medisinene den dagen, for de virker ikke eller har mindre effekt da! Så skulle bare droppe den dagen å ta neste dag heller ;) så er ikke vits å ta den, de fleste vet om det, og er du sjuk møter du jo ikke på fest okke som :p

Tusen takk for tips fra dere :Heartred Det ser ut som jeg kan drikke det «vanlige» likevel, det er nok en kjemisk graviditet.. :sad010 Testene er lyse og har ikke blitt noe mørkere siden mandag/tirsdag, kanskje hakket lysere i dag :((

Back
Topp