Hjelp ! hvor bestille langweekend ?

Heffa og Go`ungen

Forelsket i forumet
jeg tenkte å bestille tur, hvor gjør jeg dette ?

har dere et sted å anbefale. samme om det er norge eller utlandet.

håper noen kan hjelpe meg.

finn.no
startour.no
ving.no
solfaktor.no
apollo.no

Jeg vil anbefale Krakow[:)] Nydelig by, mye å se, billig å shoppe, billig med hotell, så får du også billige flybilletter når du bestiller til rett tid hos norwegian[:D] regnet på det en gang de hadde kampanje.. hadde fått 3 netter i sentrum på 4-5 stjerners hotell for 2 personer for 2800 kr[:-]

Hvis jeg ikke tar feil nå så er pundet ganske lavt, så England bør jo være et alternativ.

En veninne var nettopp i Edinburg, og sa det var fantastisk!

Praha har jeg hørt mye bra om.

Var selv i Tallinn på spa weekend for noen år tilbake, kjempe koselig by!

Kjøbehavn skal visst være fantastisk, og shoppemekka nr 1 :)

Tips: Google litt og les om byene, og se hva du er ute etter. Så finner du noen som har pakkereiser dit :)
feks startour.no / ving.no/ storbyferie.no osv osv

sååå gøy! jeg vil også ut å reise :):)

spatur til tallin er jo nydelig, eller shopping i london eller paris.

Ticket.no og supersaver.no bruker oftes jeg til å bestille, de skal ha alle selskaper og tilbyr billigste reise (det gjør mulig alle andre og altså)
Hotels.com har masse hotellvalg om du bestiller hver for seg.

Kommer jo litt an på når du tenker å reise, men mange gode alternativer er nevnt over her.

København er jeg glad i[:)].

London(forsåvidt antagelig overalt nå på denne tiden) er det MYE mennesker nå, var der for 2 uker siden å oxford street var nesten umulig å bevege seg i...

Stockholm, gøteborg, karlstad(skal være veldig koselig, å kjøre avstand)

Ville kanskje søkt litt på hoteller på hotels.com og evt flybillett på norwegian, tror det er billigst å bestille det hver for seg.

Alternativer som ikke er såååååå kalde er jo barcelona, madrid, roma etc

Vi bestilte flybilletter på norwegian.no.
Også googlet jeg meg gal etter gode hoteller (leste om andres erfaringer osv). Fant et kjempefint hotell som vi booket direkte (altså ikke igjennom andre som feks Hotels.com etc)

Vi var i Barcelona, og det var kjempekoselig der. Digg temperatur. Litt mye mas rundt hovedgata La Ramblas med barnevogn. Men ellers kjempekoselig 'middelalderby'. Anbefaler det.

Neste gang vil jeg til Paris eller roma.

Back
Topp