Hjelp!Hvem morsmelkerstatning?

nuttis

Elsker forumet
Skal på fest i morgen og lillegutt må ta flaske.Får ikke pumpet morsmelk,for han spiser så ofte(hver 2.time).Prøvde Collett,den ville han ikke ha(luktet gulp synes jeg).Førstemann drakk den,så tenkte han ville ta den,men neida.Mannen min prøvde å gi han den flytende småfolk forrige uke...tok litt med nød å neppe.Han tok flaska,for jeg prøvde med litt morsmelk for å se om han klarte å drikke av den.Noen som har noen råd?
 
Vi prøvde med Nan da vi begynte med mme,men da gulpa barna her no utrolig mye...
Så her har det gått på Colett,under mme perioden!
 
Vi bruker Hipp eller små folk :)
Kjempe fornøyd med begge deler....
Små folk har vi brukt mer når vi skal bort (kjøper ferdig blandet)
Men uansett hva vi bruker tar vi alltid likt maltekstrakt oppi melken slik at Jenny skal få minst mulig mage problemmer :)
Og det funker....
 
Hallo! Ny på dette, men små prøve. Fikk min andre gutt i november og her går det i NAN. Brukte også det til førstemann og har vært fornøyd med det. Jeg ammer ikke og har brukt tillegg fra en ukes alder på minstemann og fra seks uker på storebror. Noen andre som fødte 22.11.05 her.....? Go' helg[:)]
 
Tulla vår ble født 22.11.05....[:)][:)][:)]
 
Nei,men 23 nov...nesten det.
ORIGINAL: sommer74

Hallo! Ny på dette, men små prøve. Fikk min andre gutt i november og her går det i NAN. Brukte også det til førstemann og har vært fornøyd med det. Jeg ammer ikke og har brukt tillegg fra en ukes alder på minstemann og fra seks uker på storebror. Noen andre som fødte 22.11.05 her.....? Go' helg[:)]
 
Gutten vår virker veldig fornøyd med Nan - den flytende..
Har gitt han den litt på kveldene når puppen er tom,[;)]
 
vi brukte nan på ho lille først men så gulpa ho kjempe mye/spyde den ut.så da fikk vi nutramigen å det funka bra.selom det lukta vont..vis du har unger som gulper mye kan man ta nestargel i melka(man får kjøpt på apoteket uten resept.men prøv med en skje først.meelka blir tykere..hjalp på gulpinga til ho lillemin å vet om flere som ahr brukt det
 
Du burde venne han til morsmelkserstatning før du plutselig gir han i mengder... Hvis han da ikke vil ha så har u ett problem liksom.. Jeg har prøvd NAN og det fungerer kjempe bra her hvertfall.. Klarer ikke pumpe meg opp til alle måltidene så bruker NAN noen ganger..
 
bare teste noe
 
funker jo ikke
 
Joooo:)
 
 
Datteren min var flaskebaby som liten og jeg brukte Collett som jeg var veldig fornøyd med!
Den er også beriket med omega-3 sånn at man ikke må gi tran i tillegg.
 
Vi brukte flaske ganske mye etterhvert, fordi han ikke var interessert i puppen. Det gikk da for de tmeste i HIPP, og et annet økomerke som jeg ikke husker navnet på. Har inntrykk av at de var litt søtere, og så fikk han ikke magesmerter av dem. Det fikk han av NAN. Men dette er jo forskjellig fra barn til barn.
Lykke til. Prøv dere frem. Det kan hende han liker det om en uke selv om han ikke liker det i dag. De trenger fote tid på å venne seg til nye smaker!
 
Back
Topp