Hjelp!! Hva ville dere gjort?

Thunderella

Gift med forumet
Emilia våknet veldig tidlig i dag, så hun var så trøtt at jeg måtte bare legge henne.. Problemet er at hun bare sover i vogna på dagen, men det er -16 her!!

Hun har på seg ullundertøy, en fleecedress og en liten jakke og ligger i voksi-posi.. Men jeg er så usikker på om jeg kan la henne sove ute i denne kulden? Burde jeg ta henne inn, kle av henne og heller forsøke å få henne til å sove i senga?

Jeg prøvde dette først og det funket ikke litt engang, men nå som hun allerede har sovnet så kanskje det er lettere å få henne til å sove inne igjen.. Hva ville dere gjort?

hadde latt vogna stå i gangen eller evt annet rom som var kjølig.

Jeg ville kledd på han (min altså) godt, puttet han oppi en GOD og VARM pose, med teppe over, samt forhøyet rundt ansiktet hans slik at det ikke kommer kulde direkte på ansiktet liksom.... og kuldekrem for sakens skyld! Da er det ofte lunt og godt...

Vi har prøvd en million ganger, og hun sover ikke inne! Uansett..

Så alternativene er å la henne sove ute, eller å droppe dagsovingen i dag..

siden hun har sovnet i vogna ville jeg prøvd å kjøre den inn i gangen.. og håpe hun ikke våkner.. syntes det er alt for kaldt nå..

eller ta en kjøretur om hun sovner i bilen.

kan ikke få ho til å sovne ute så trille ho inn da??

snuppa vår sov ute i vogna her en dag når de var 15-16 minus.
hu er litt gamlere da men dt var ikke noe problem:)

Her satt vi opp vinduet på kontoret, og trilla vogna så den stod helt ved vinduet. Så hun så himmelen å sånn. Og da sovna hun med en gang. Da trodde hun at hun var ute.
Og etter hun sovna, lukket vi vinduet så det ikke blei -15 inne på kontoret. Da sov hun der like lenge som hun pleide ute.

Vi bor i blokk med parkeringsgarage... Tror ikke jeg skal sende henne ned der! ;)

Men tenkte på å flytte henne inn på soverommet hennes og bare åpne vinduet på vidt gap siden hun nå allerede har på seg så mye klær. Men gjør jeg det blir det jo -10 grader i hele leiligheten!

Tror jeg bare lar henne sove ute, sjekket henne nå og hun var såvidt kald på kinnene, så hun ligger jo varmt og lunt nedi der..

Back
Topp