Hjelp / hva synes dere

Kal-El

Forumet er livet
Hei, jeg trenger litt hjelp. Jeg var på vei for å kjøpe en bilstol, og har ingen anelse om hva vi skal velge og om vi burde ha bakovervendt eller forovervendt, uansett: Når jeg var på vei, følte jeg litt "gass" i magen ( kan være fordi jeg har stått vasket opp i hele dag, samboeren min gidder aldri å vaske opp her hjemme [:@] ) og jeg har prompet mye i hele dag, jeg skulle ikke hatt mensen (jeg er mann) men tror dere jeg er gravid, går det ann?

Burde jeg evt. ringe legen? Ikke for å mase, men føler meg litt rådvill nå, og går ikke akkurat så godt utover selvtillitten, hva synes dere forresten? Om meg altså?

Takk for innspill.

ORIGINAL: Auliana

Det er Fredag!![:D]

Er det vanlig å prompe mye på fredager mener du? Svar helt ærlig.

Tja,gravid er du vertfall ikke (du er mann),så om du føler deg merkelig i magen osv så burde du jo kanskje gå til legen...er jo ikke normalt å gå å prompe dagen lang..
Tror forsåvidt ikke det harnoe med oppvasken å gjøre,med mindre du smakte på oppvaskskummet..

Jeg ville ringt legen med en gang!!
Det høres ut som du har brukket et ribbein!! Da kan du få betennelse i kneet, noe som igjen vil føre til prolaps!!

Ring ring!

[8D]

du er helt sikkert gravid,gratulerer![:)]

ORIGINAL: MammaOgVictoria

hahaha....
du glemte, hva syns dere om meg[8D]

Nei det gjorde jeg ikke, hallo, hva med å LESE før du poster selv når du poster på tråder du leser og poster på i tråder med poster???!!! [:@]

Hvorfor spør du oss?? Mye bedre å ta en test så er du helt sikker. Ang prompinga så ville jeg ringt legen med en gang, du skulle ringt i går egentlig, men bedre sent enn aldri!

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Tja,gravid er du vertfall ikke (du er mann),så om du føler deg merkelig i magen osv så burde du jo kanskje gå til legen...er jo ikke normalt å gå å prompe dagen lang..
Tror forsåvidt ikke det harnoe med oppvasken å gjøre,med mindre du smakte på oppvaskskummet..

Unnskyld meg, men jeg kan vel ikke lukte at det er farlig da, står ingen steder at skummet er farlig noen steder det ikke står vel?! [8|]

ORIGINAL: Kal-El

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Unnskyld meg, men jeg kan vel ikke lukte at det er farlig da, står ingen steder at skummet er farlig noen steder det ikke står vel?! [8|]

Nei men DA har du bare deg selv å skylde på altså...[:-]
Gad...er ikke du voksen mann liksom..?
Vet vel at du ikke skal spise zaloskum da vel...[:-][:-]
RAkk å ta bilde og ja..ikke verst[:)]

Du er GRAVØR[:D][:D][:D]
Det er det! Ingenting å bekymre seg over, det går over!
Men for sikkerhets skult, puss tennene med dokosten før du legger deg i kveld, og tre en kondom på stortåa mens du sover[;)]

ORIGINAL: Otilie_

Du er GRAVØR[:D][:D][:D]
Det er det! Ingenting å bekymre seg over, det går over!
Men for sikkerhets skult, puss tennene med dokosten før du legger deg i kveld, og tre en kondom på stortåa mens du sover[;)]

Takk, det hadde jeg aldri tenkt på, jeg går å gjør de tingene med en gang.

ORIGINAL: Tøsa

hmm... det kan være aids.
onkelen min fikk de samme symptomene, og han har aids.
du bruker ikke tilfeldigvis termometer?

Nei jeg kaster terning for temperaturen, det har jeg jo sagt før...
Du vet at jeg lagde en tråd for litt siden om det, du er bare ute etter meg nå fordi du mente jeg før du, og det går på om det ikke gikk eller først, det var det du sa nå etterpå, du skjønner.

ÅÅhh tro om dette reddet dagen min ja [:D][:D][:D]
Skulle nesten tro du er gravid siden du har så mye luft i magen [;)]
Synes du er helt rååå [;)]

Back
Topp