HJELP! Hva skjer???

Bizarre

Glad i forumet
Noah har alltid vert litt trøblete med soving på natten, og våkner gjerne hvert 10.min etter at klokka er 4-5.
Igår kveld bestemte vi oss for å legge han litt tidligere enn vi pleier (23-24tiden), og la han da klokka. 21.30 isteden.
Han låg leeeenge og kava og sutra og styra og ville IKKE sove selv om han var stuptrøtt og gjespa og gned seg i øynene.
Klokka 22.15 ga jeg opp og snudde han rundt og lot han ligge på magen, siden det mest sansynlig er den som plager han (han har jo hatt kolikk, og har ikke bæsja på 2døgn nå) og da sovna han med en gang!!!
Han sov hele natten, var bare våken 2-3ganger idag tidlig og skrek etter smokken og han sover jammen meg ENNÅ???
Er det normalt at de sover SÅ lenge?
Er jo jo snart 12timer siden han fikk mat sist [&:]
Jeg har vert inne hos han maaaange ganger, og han er ikke for varm eller noe.
Burde jeg bekymre meg, eller skal jeg bare la han sove til han våkner selv?

han får mme, ikkje sant? da e det visstnok ganske "vanlig" at de sove så lenge.
Marielle e jo o blitt flaskebarn og hu sove myyyye bedre og lengre nå. Det e jo ein positive ting med å være flaskemamma! [:)]

edit: leste visst ikkje nøye nok. du skrev at han ligge på magen - da sove de i allfall bedre (sa HS til meg). Men ein bør jo helst ikkje gjøre det. Men om han puste og ser ut så han har det godt så kan du vel trygt la han sove vidare.... det hadde eg gjort!

Ingen fare med tanke på maten[;)]
Guttebassen her sover 10-11 timer hver natt, og har gjort det siden vi kom hjem, nå er han snart 8 uker, og jeg ammer[;)]

Back
Topp