HJELP!!!! Hva skjer med meg???

*Bertemor*

Forelsket i forumet
OKI. Nå trenger jeg virkelig hjelp her. Tidligere i dag koste jeg og kjærsten oss litt. men når vi var ferdig og han trakk seg ut(sorry intime detaljer) så blødde jeg.... Jeg er liv redd for hva som kan ha skjedd...
Noen som har peiling??? Håper på svar altså..

nervøse klemmer

heisann!

er nok ingenting galt! Det skjedde hos oss også og jeg hadde flere blødninger etter det, men legen sa det var helt normalt men pga jeg fikk ganske kraftige blødninger etterhvert så måtte vi ikke ha sex! så meed andre ord har blitt lite av den slags til nå i svangerskapet for vi er litt småredde for at det skal skje igjen!
Men altså jeg er ganske sikker på at du absolutt ikke trenger bekymre deg så lenge du ikke har smerter!

Klemzzz

ååå, tusen takk. nå ble jeg roet ned.. Nei jeg har ikke smerter, men ble bare så redd når det ikke har skjedd før. Men tusen takk for svar=)

Nattaklemmer

Hei Bertemor! Det er ganske vanlig å blø etter samleie under graviditeten, jordmor sa til meg at det var like vanlig som å blø fra tannkjøttet når du pussa tennene. Siden blodkarene blir mer "porøse", kommer det flere blødninger, ville jeg nok tatt kontakt med lege bare sånn for sikkerthets skyld [:)]

jeg har oxo hatt en blødning etter sex(ikke mye blod),men jeg hadde ikke smerter,så jordmor sa at det er helt normalt å blø etter samleie.Men hvis man har smerter i tillegg..da er det sikkert noe som ikke stemmer.

Jeg har også hatt det, En gang rett etterpå, Og en gang dagen etterpå, Ble ganska redd etter at det skjedde, Og har derfor blitt en god del mindre sex her...... [:D]

Dette skjedde med meg også,men det var enorme mengder blod i mitt tilfelle (måtte ha blodfortynnende pga næringsmangel til tulla) så det hele virket ganske dramatisk i forhold til hva det egentlig var... det var "bare" en soppinfeksjon som er vanlig hos gravide. Og jeg hadde ikke merket noe kløe e.l. Så det kan være greit å kunne få sjekket dette om det er vedvarende...

tusen hjertlig takk jenter=) Jeg skal ringe legen min i morgen for sikkerhets skyld. Men nå er jeg ikke så redd lenger, og godt å høre at det ikke bare er meg som har opplevd det.

God natt alle sammen. og sov godt med de små spirene i magen=)[:)][:)]

nattaklemmer

Back
Topp