RoXXy
Betatt av forumet
Da er jeg over halvveis i svangerskapet og har så langt kjøpt 3 bodyer og 2 luer
I dag har jeg kikket på diverse nettsider for å se litt på annet utstyr vi trenger.
Dette er vår første baby, og vi har ikke mye mulighet til å arve saker, så det blir nok å kjøpe en del, enten nytt eller brukt.
Jeg forstår jo HVA vi trenger (seng, bilstol, vogn etc) av det mest nødvendigste, men hjelpes så mange valgmuligheter man har!
Blir helt matt og aner ikke hvor jeg skal begynne en gang. Vogn for eksempel....det finnes jo tusen ulike!
Utstyrskjøp er vel ikke det som morer og interesserer meg mest heller
Så hva er deres forslag/erfaringer?
Jeg vet i alle fall at vi skal kjøpe:
Hva er dine anbefalinger?

I dag har jeg kikket på diverse nettsider for å se litt på annet utstyr vi trenger.
Dette er vår første baby, og vi har ikke mye mulighet til å arve saker, så det blir nok å kjøpe en del, enten nytt eller brukt.
Jeg forstår jo HVA vi trenger (seng, bilstol, vogn etc) av det mest nødvendigste, men hjelpes så mange valgmuligheter man har!
Blir helt matt og aner ikke hvor jeg skal begynne en gang. Vogn for eksempel....det finnes jo tusen ulike!
Utstyrskjøp er vel ikke det som morer og interesserer meg mest heller
Så hva er deres forslag/erfaringer?
Jeg vet i alle fall at vi skal kjøpe:
- Seng. Her tror jeg vi vil gå for en bedside crib-variant, men samtidig vil vi gjerne ha noe som varer i alle fall det første året. Er det mulig?
- Vogn. Skal gå turer på asfalt hovedsaklig og trenger ikke noen joggevogn. Bor ikke i by-miljø, men bor landlig til. Skal ikke bruke vognen på kollektivtrafikk.
- Bilstol. Det kan vel ikke være så vanskelig?
Hva er dine anbefalinger?