Hjelp, hva skal lillesøster hete?

BiensBlomst

Blir kjent med forumet
Lillesøster er strax to uker og vi er like langt når det kommer til navn! Det er ikke det at vi er så uenige, vi bare klarer ikke bestemme oss! Storesøster var så enkel og det var så klart hva hun skulle hete at jeg tror vi begge venter på den følelsen hvor det føles helt riktig sjal komme!

Storesøster er lys og heter Lilli, lillesøster ser ut som en litt mørkere versjon av storesøster og det står nå mellom Anna og Olivia! (Tror vi)
Synes også navn som Live, Ingrid, Elise, Mari, og Signe er fine, men mannen liker ikke disse.

Korte og tradisjonelle navn ned andre ord :)

Nabojenta her heter Olivia og jeg synes det er så fint:)

Synes Lilli og Anna klinger veldig bra sammen, korte og fine navn.
Olivia er også fint og selv om det har 4 stavelser så er det jo ikke et veldig langt navn og hører fint ut sammen med Lilli :-)

Men jeg likte best Anna :-)

Jeg syns anna og lilli klinger bedre sammen, da disse er like mange stavelser i uttalelsen :) men vege navnene er fine! Liker begge :)

Liker Live :) Selv går vi (muligens) for Tiril om det blir jente :)

Olivia :) (men synes Live var finest og passer best til søsteren om mannen hadde gått med på det)

Jeg synes Olivia er aller finest av disse, men litt tyngre å si sammen med Lilli enn Anna (ikke at det er det aller viktigste, men).

Kan jeg også få foreslå Oline?

Back
Topp