Elisenmin Gift med forumet 12 Feb 2009 #1 Okei...jeg skal prøve å selge denne her på finn. Men...jeg aner virkelig ikke hva det heter? Det er en slik sak til å sette dvd-spiller, cd-spiller, ect. inni. Har plass til 180 cder på siden og man kan sette en tv oppå. Hva ville dere sagt at denne heter?[:D]
Okei...jeg skal prøve å selge denne her på finn. Men...jeg aner virkelig ikke hva det heter? Det er en slik sak til å sette dvd-spiller, cd-spiller, ect. inni. Har plass til 180 cder på siden og man kan sette en tv oppå. Hva ville dere sagt at denne heter?[:D]
G giggsy Forumet er livet VIP 12 Feb 2009 #4 Stereobenk med cd-oppbevaring? Eventuelt kombinert tv-/stereobenk med cd-oppbevaring? [8D]
S søtedolly Betatt av forumet 12 Feb 2009 #5 ORIGINAL: giggsy Stereobenk med cd-oppbevaring? Eventuelt kombinert tv-/stereobenk med cd-oppbevaring? [8D] ville sagt det samme[:)]
ORIGINAL: giggsy Stereobenk med cd-oppbevaring? Eventuelt kombinert tv-/stereobenk med cd-oppbevaring? [8D] ville sagt det samme[:)]
Elisenmin Gift med forumet 12 Feb 2009 #6 Ohh....flinke dere er[:D] Hadde aldri kommet på det selv! Tenk at man kan ha så amme tåke, nesten 10 månder etter fødselen[8|][8D] Tusen takk for hjelpen jenter[:D]
Ohh....flinke dere er[:D] Hadde aldri kommet på det selv! Tenk at man kan ha så amme tåke, nesten 10 månder etter fødselen[8|][8D] Tusen takk for hjelpen jenter[:D]