Hjelp...hva har skjedd tro??

*Laila*

Forumet er livet
Jeg holder på med puregon pen for tiden.I dag tidlig satte jeg dose nr 5 (skal ha 125IE pr gang)så utifra mine beregninger så skulle d ha vært 100 IE igjen i dag i den ampullen jeg bruker,også skulle jeg ta resterende 25IE fra ny ampulle...
Også til saken;
Da jeg satte dosen til vanlig tid i dag så klemte jeg på pennen som vanlig og den kom helt på plass,så da fikk jeg satt 125 IE,og utgangspunktet så skulle d jo bare være 100 IE igjen...[8|]Jeg åpner pennen og sjekker ampullen og d er fremdeles noe igjen i den samme ampullen,så hva kan ha skjedd tro??jeg kan jo ikke ha fått i meg riktig dose hver dag da??åhh...[&o][&o]hadde bare fertilitetsklinikken vært åpen i dag så skulle jeg ringt.
Hjelpes...ganske fortvila nå ja[&o]

Åhh...det var godt å høre!!!Men d visste jeg ikke at d er mer i de,fikk ingen beskjed om d...
Da har jeg kanskje fått i meg d jeg skal da hvertfall[:D]

Jeg fikk beskjed om at det var ca 100 ekstra i vær ampull. Så som de andre sier, du har nok fått i deg det du skal :)

puhh,tusen takk[:)]letta her nå ja[;)]

ORIGINAL: ikalve

Jeg fikk beskjed om at det var ca 100 ekstra i vær ampull. Så som de andre sier, du har nok fått i deg det du skal :)

sign denne

De ekstra er der for at man gjerne skal sprøyte ut littegrann før man setter sprøyten[:)]

Back
Topp