Hjelp, hva er dette?

Labben

Elsker forumet
Gutten er utrolig aktiv i magen, mer enn normalt, og det stikker så sinnssykt et eller annet sted nede på venstre side for hver bevegelse! Skikkelig vondt! Opplever dere andre det samme? Har aldri kjent det sånn som dette før, så vondt. Kjennes ut som det stikker til i et eller annet organ eller noe der.

Kan det være begynnende rier??

Kjennes det sånn ut? Kommer ikke rier i tak da? Her er det stikkinger i ett sett!

Det er jo forskjellig det da men jeg hadde det som heter masserier og de kom i ett sett og ikke i tak.Hadde vondt hele tiden...........[&:]Ring eller dra på føden en tur kanskje??[8|]

Tror kanskje jeg skal ringe, ja, dette blir bare vondere og vondere.

min lille var superaktiv i går kveld og jeg har hatt litt stikninger, men ingenting annet har skjedd etter det.. Lykke til-snart din tur nå!

Det høres ikke noe særlig ut.........[&:]Ring du å hold oss oppdatert da[;)]

Føler meg så dum... har aldri ringt føden før og spurt om noe og skjønner hvorfor. "Helt normalt" var svaret jeg fikk. Godt at ingenting er galt, da. Jeg kunne ta en Paracet eller prøve med en varmeflaske for å døyve smertene, sa jordmoren jeg snakket med. Så da er det vel bare å fortsette å vente på at småen skal bestemme seg for å komme ut [:)]

Kan høres ut som at musklaturen strekkes litt når småen sparker. Vi er jo ikke akkuratt vandt til å bli "slått" innenfra...

Back
Topp