Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette fikk hun etter at jeg smurte kuldekrem fra apoteket som var anbefalt . Og hun har ligget godt pakket i vogna i Max 10 min, da jeg leverer storebror i barnehagen. Tidligere har jeg ikke smurt henne med noe siden hun har ligget så godt nedi bagen, da har hun ikke hatt noe utslagSer ut som kuldeutslettet, min datter får det hvis vi ikke smører før hu går ut. Har kjøpt kuldekrem på apoteket som hu har i bhg og fuktighetskrem hjemme. Hadde det vært allergi så hadde det vært mer prikker/ klumper. Det kan også være varme utslett men lite sannsynlig nå. Men er det der og ikke blir borte av fuktighetskrem så burde en lege se på det. Eller hvis barnet er sykt på noen annen måte. Som
Hvilken kuldekrem brukte du?Dette fikk hun etter at jeg smurte kuldekrem fra apoteket som var anbefalt . Og hun har ligget godt pakket i vogna i Max 10 min, da jeg leverer storebror i barnehagen. Tidligere har jeg ikke smurt henne med noe siden hun har ligget så godt nedi bagen, da har hun ikke hatt noe utslag
Hvilken kuldekrem brukte du?
Det er jo uenighet om man bør bruke kuldekrem eller ikke også.
Noen mener at altfor fet krem tetter porene sånn at overskuddsvarme ikke sliper ut, og at fuktigheten da fryser på innsiden av kremen. De anbefaler å smøre med fet krem på kvelden, og ikke vaske ansiktet på morgenen. At det naturlige fettlaget i huden beskytter best.
Andre mener at det er bedre med tynnere kremer som inneholder vann, men da må man smøre minst 30 min før man går ut sånn at vannet får fordampet.
Vi bruker ikke på våre
Helt enig.Hater når det er så mye uenighet! Med lillemor endte vi opp med å ikke ta på kuldekrem, men heller ikke vaske ansiktet om morgenen med mindre hun var skitten. Hun responderte veldig bra på det.
Helt enig.
Derfor gjør vi som deg [emoji6]
Hun reagerer på a-krem også, så det kan være reaksjon ja. Det ser så vondt utDa har hun kanskje reagert på kuldekremen du brukte ?
Hvilken kuldekrem brukte du?
Det er jo uenighet om man bør bruke kuldekrem eller ikke også.
Noen mener at altfor fet krem tetter porene sånn at overskuddsvarme ikke sliper ut, og at fuktigheten da fryser på innsiden av kremen. De anbefaler å smøre med fet krem på kvelden, og ikke vaske ansiktet på morgenen. At det naturlige fettlaget i huden beskytter best.
Andre mener at det er bedre med tynnere kremer som inneholder vann, men da må man smøre minst 30 min før man går ut sånn at vannet får fordampet.
Vi bruker ikke på våre
Huff ja. Men så lenge hun ikke viser noe ubehag så.. Jeg har faktiskt aldri hørt om å bruke dette på små barn..Hun reagerer på a-krem også, så det kan være reaksjon ja. Det ser så vondt ut