Hjelp! Hva er dette?

BellaBABY

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
har de siste ukene hatt vondt i den ene rompeballen:dead:
Det er sånn at når jeg går, så er det nesten som at det låser seg i rompemuskelen og gjør kjempe vondt. Er blitt verre de siste dagene. Det er ikke vondt noen andre plasser.
Det er vell ikke bekkenløsning det vell? Noen som har opplevd noe lignende?

Bortsett fra denne ene bagatellen så er formen 100% :happy: men kjipt når det hindrer meg i å gå tur å være aktiv.

har de siste ukene hatt vondt i den ene rompeballen:dead:
Det er sånn at når jeg går, så er det nesten som at det låser seg i rompemuskelen og gjør kjempe vondt. Er blitt verre de siste dagene. Det er ikke vondt noen andre plasser.
Det er vell ikke bekkenløsning det vell? Noen som har opplevd noe lignende?

Bortsett fra denne ene bagatellen så er formen 100% :happy: men kjipt når det hindrer meg i å gå tur å være aktiv.

Jeg opplevde akkurat det samme i går, høyre rompeball og ned i låret på baksiden. Skulle knapt ha fått kommet meg ut av senga, ble plutselig 90 år liksom, men det gikk heldigvis over til i dag.
Aldri opplevd det før, vet ikke hva det var....

Jeg opplevde akkurat det samme i går, høyre rompeball og ned i låret på baksiden. Skulle knapt ha fått kommet meg ut av senga, ble plutselig 90 år liksom, men det gikk heldigvis over til i dag.
Aldri opplevd det før, vet ikke hva det var....
Uff! Forferdelig vondt! Bra det gikk over for deg! Så får vi håpe noen kan svare oss på hva det er som skjer

Jeg har det på akkurat samme måte. Har ikke så vondt at jeg ikke klarer å reise meg osv, men gjør liksom "alltid" vondt i høyre rumpeball når jeg går.

Jeg har det å sånn! Har hatt i begge rompeballene, men det låser seg i en av gangen. Grusomt! Men tror jeg har mye knuter i de da, har ihvertfall hatt det tidligere.

Jeg hadde bekkenløsning og låsninger i mitt forrige svangerskap, og det startet sånn som dere beskriver. Anbefaler på det sterkeste å ta kontakt med f.eks manuellterapeut [emoji173]️

Trenger ikke være bekkenløsning, men kan være bekkenLÅSNING! Ta kontakt med kiropraktor evt :)

Jeg hadde bekkenløsning og låsninger i mitt forrige svangerskap, og det startet sånn som dere beskriver. Anbefaler på det sterkeste å ta kontakt med f.eks manuellterapeut [emoji173]️
Jeg tenker bekken problemer med en gang dessverre[emoji20]
Trenger ikke være bekkenløsning, men kan være bekkenLÅSNING! Ta kontakt med kiropraktor evt :)
Tusen takk for svar dere!:happy: Skal ringe manuellterapeut og kiropraktor i morgen å høre hva de sier. Sikkert lurt å få behandling med en gang!

Samme her! Prøvd å få mannen til å massere ,men det blir jo bare tull :-p Tror det er bekkenet mitt som gjør det! Kommer innimellom !

Hørtes veldig kjent ut ja! Jeg har hatt det slik i 3-4 uker nå. Går bra når jeg er i aktivitet, men kjenner det når jeg reiser meg etter å ha sittet en stund eller om morgenen [emoji23]

Jeg er i mitt tredje svangerskap nå, og har hatt det slik du beskriver tidlig i alle svangerskapene. Det har heldigvis ikke blitt noe særlig verre, og jeg har jobbet frem til permisjonsstart. Håper det ikke blir verre denne gangen heller. Forrige gang syns jeg det ble bedre etter jeg hadde tatt meg en sykkeltur:)

Back
Topp