Hjelp! Hva er dette?

Juni16

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
ImageUploadedByBV Forum1374742156.065538.jpg

Våknet i dag og så plutselig at det kom knallgul guffe ut av det ene brystet mitt :( hva kan det være?

Det der er råmelk, som er den første melken brystene produserer. Den er ofte tykk og gul.Kan også være gjennomsiktig og brunaktig. Så ingenting å beskymre seg for, er helt normalt. Har det samme her!;)Råmelken inneholder alt det babyen trenger den første tiden, helt til den normale melken kommer etter fødsel.

Wow!! Drikker babyene gul melk i begynnelsen? Alt man lærer..!

Jøss. Er det normalt dette altså? Trodde kanskje jeg hadde fått en voldsom infeksjon eller noe. Har tidligere bare kommet blank væske ut. Men hvorfor kommer det bare ut av den ene?

Hehe, sweet!:) Det er normalt ja. Jeg fikk det relativt tidlig. Noen ganger kommer det mye, andre lite. Mengden fra brystene varierer. Noen ganger gult i bhen osv.
Så null stress;) Kommer nok snart av det andre også skal du se:D

Ja det er råmelk :) ser ikke så godt ut, men det lille man har når ungen blir født, er verdifulle dråper! inneholder masse masse viktig :):):) så prøv å ikke pump det ut ;)

Skjønner :) å neitakk :) Skal ikke pumpe det ut. Vil helst ikke se mer av den fargen der, ut av kroppen min :P Men mister jeg disse verdifulle dråpene om det renner ut av seg selv da?

Skjønner :) å neitakk :) Skal ikke pumpe det ut. Vil helst ikke se mer av den fargen der, ut av kroppen min :p Men mister jeg disse verdifulle dråpene om det renner ut av seg selv da?

Neida,det gjør du ikke:)Det sies bare at man skal ikke klemme det ut med vilje liksom...

Her kan det renne ut av seg selv til tider, og syns (desverre) alle bhene mine har gule flekker etter bruk, så skulle det vært tilfelle hadde ikke jeg hatt en dråpe til nurket:P:D

Sant som Synnøve skriver ;) Det er en del igjen til fødselen.. og de små nyfødte krever ikke så mye heller den første gangen de ammer :)

Back
Topp