Hjelp, hva er det NÅ da? *bilde*

©Smartass

Forumet er livet
Hva er dette?[:-]

ORIGINAL: Vesle Helmine!

Brennkopper?

Åh, kan det være "bare" det? For brødrene har det nå, så det passer jo..
Men syns ikke det ligna på det. Hun har hatt det før, men da bare en stor "kopp".

Sweet Lord, får dere aldri nok :-(

Aner ikke hva det er, men så ikke godt ut [:(]

Haha, nei aldri ferdg.

Dere passer på å legge det til helger og kvelden, så dere ikke får brukt fastlegen eller?[8D]

ORIGINAL: hissigproppen

Dere passer på å legge det til helger og kvelden, så dere ikke får brukt fastlegen eller?[8D]

Ja, vet du, det ser sånn ut[:D]

Tok guttene til legen på tirsdag da. Adam hadde også fått utslett i ansiktet, og da var jeg overbevist om at det var herpes, selv om legevakta tvilte på det.
Men da jeg kom inn døra på legekontoret sa han "Åh, har de fått brennkopper de da." Så d var det vel dét da.[8D]
Men han tok bakterieprøver da.

Og i går kveld ringte de fra legevakta, Aram hadde tatt prøve der og, forrige helg[8D]. Og det var positivt på herpes ja.
Så er vel både/og.

Men syns ikke DETTE ligna på brennkopper, men mulig det kan se sånn ut også...?

OUCH, det så vannvittig vondt ut[:o]
Er det flere på kroppen eller bare der?

Hvis brødrene har brennkopper så er det jo en sannsynlighet for at det er det det er da.
Krysser virkelig fingrene for at jenta di blir frisk snart[:)]

ORIGINAL: ©Smartass For Life!

Ja, vet du, det ser sånn ut[:D]

Tok guttene til legen på tirsdag da. Adam hadde også fått utslett i ansiktet, og da var jeg overbevist om at det var herpes, selv om legevakta tvilte på det.
Men da jeg kom inn døra på legekontoret sa han "Åh, har de fått brennkopper de da." Så d var det vel dét da.[8D]
Men han tok bakterieprøver da.

Og i går kveld ringte de fra legevakta, Aram hadde tatt prøve der og, forrige helg[8D]. Og det var positivt på herpes ja.
Så er vel både/og.

Men syns ikke DETTE ligna på brennkopper, men mulig det kan se sånn ut også...?

Yes da... [:(]

Håper dere får en frisk og fin sommer i det minste [:)]

ORIGINAL: ~Mummimamma~

Hvis brødrene har brennkopper så er det jo en sannsynlighet for at det er det det er da.

Det er der, og så er det to mindre "flekker" på ryggen. Altså hver flekk har mange prikker[8D]

Yes da... [:(]

Håper dere får en frisk og fin sommer i det minste [:)]

Takk, håper jeg også[:D]

MEN!! Hun skal jo endelig fortsette utredningen på Riksen, starter nå mandag og tirsdag....

Må vi utsette IGJEEEEEEEEEEN!!!!![:'(] Svarte altså!!!!!!!![:@]

Det ser ut som brennkopper, ja. [&:]

Syns det ligna veldig på helvetesild jeg, men håper virkelig det ikke er det [&:]
Har hun hatt vannkopper?

ORIGINAL: Shygirl

Syns det ligna veldig på helvetesild jeg, men håper virkelig det ikke er det [&:]
Har hun hatt vannkopper?

Ja, det hadde hun i desember. Alle 3 hadde da.

Helvetesild?[:o]

ORIGINAL: ~Mummimamma~

Det er der, og så er det to mindre "flekker" på ryggen. Altså hver flekk har mange prikker[8D]

Uff, får håpe det "bare" er det da, for det går vel relativt fort over.
Håper virkelig ikke dere må utsette utredningern igjen iallefall!!

Har hun hatt vannkopper?

Ja, helvetesild. Er kun personer som har hatt vannkopper som kan få det.
Hvis det er det, bør du kontakta legen ganske kjapt. Tror nok det vil spre seg litt.
Er blemmene væskefyllte?

Skal se om jeg finner bilde fra jeg hadde det

Her hadde det riktignok spredd seg litt da, men det begynte med små blemmer i klynger.

Har hun hatt vannkopper?

Ja, helvetesild. Er kun personer som har hatt vannkopper som kan få det.
Hvis det er det, bør du kontakta legen ganske kjapt. Tror nok det vil spre seg litt.
Er blemmene væskefyllte?

Skal se om jeg finner bilde fra jeg hadde det

Ja, ser ut som det er noe inni. Som en "tidlig" kvise[8D]
Googlet helvetesild, og fikk inntrykk av at det ikke var noe å kontakte legen for i tilfelle..?[:-]

a, ser ut som det er noe inni. Som en "tidlig" kvise
Googlet helvetesild, og fikk inntrykk av at det ikke var noe å kontakte legen for i tilfelle..?

Får og få en mildest mulig reaksjon av det, mener jeg å ha lest at man skal kontakte lege innen 72 timer.
Jeg fikk det nå mens jeg er gravid, så jeg kunne ikke få noe for det uansett. Men veit at de kan gi morfinlignenede legemidler, men det kommer jo ann på hvor vondt det er.

Vent og se det ann litt, og kontakt legen hvis du blir usikker.
Er ikke sikkert barn får så kraftig reaksjon..
Uansett, ønsker jeg jenta di masse god bedring [:)] Håper ikke at det er helvetesild.

a, ser ut som det er noe inni. Som en "tidlig" kvise
Googlet helvetesild, og fikk inntrykk av at det ikke var noe å kontakte legen for i tilfelle..?

Får og få en mildest mulig reaksjon av det, mener jeg å ha lest at man skal kontakte lege innen 72 timer.
Jeg fikk det nå mens jeg er gravid, så jeg kunne ikke få noe for det uansett. Men veit at de kan gi morfinlignenede legemidler, men det kommer jo ann på hvor vondt det er.

Vent og se det ann litt, og kontakt legen hvis du blir usikker.
Er ikke sikkert barn får så kraftig reaksjon..
Uansett, ønsker jeg jenta di masse god bedring [:)] Håper ikke at det er helvetesild.

Ja, ok, jeg tok bare en klapp googling.. så det stemmer sikkert.[:)]

Nei håper ikke det. Er nok brennkopper. Syns ikke helt det ligna på bildene dine heller.

Ringte opp på Riksen, og vi var mest sansynlig uønsket.[8D] Men hun skulle sjekke opp, og ringe meg tilbake.

Back
Topp