Hjelp! Hva er det med tempen min?

sollise

Elsker forumet
Kan noen hjelpe meg?

Det er min 1. gang med temp måling... Og fikk pos el test lør 1. nov. Før denne lørdagen lå temperaturen på ca 36,09-36,25. På selve lørdagen var temperaturen 36.35.

-søndag: 36,26.-Mandag: 36,26.-Tirsdag:36,52.-Onsdag:36,35.Torsdag: 36,59,-fredag: 36,49,-lørdag: 36,48,-søndag: 36,48,-mandag: 36,61,-tirsdag36,09.....(altså i dag).

Jeg ser jo tydelig økning etter pos el test...., men hvorfor i all verden synker temperaturen så drastisk i dag?? Jeg har ikm til helga...
Trodde man skulle øke ihverfall i 10 dager og frem til ikm jeg....

For å være ærlig så har jeg ikke sotte meg inn i dette med temp måling, jeg har vell prøvd alt annet bare ikke det [8D] Håper du finner ut av det...!!

Men du vet at når en EL test er positiv er det enda 12-36 timer FØR selve Eggløsninga er der...testen viser kun når den er på tur.. (jeg visste faktisk ikke det før nyrlig). Derfor kan man ha positiv el test opp til tre dager...men når den da synker/forsvinner er selve EL der.

Kathrine

ps! ikke mye å bli klok på, men ville nu svare alikavell!!!!

LYKKE TIL

Fant dette:
Temperaturen varierer utover syklusen, og stiger like etter eggløsningen har funnet sted, og vil holde seg noe høyere i minst ti dager fremover. Synker den snarere, kan det hende du ikke har hatt eggløsning denne syklusen, og varer den lengre, er du kanskje gravid.

Jeg steg mye i grader i helga...men på mandag sank tempen igjen...
Å nå har den begynt å stige igjen...
Var inne på pernille.info
Å der så den også sånn ut...at tempen svingte litt, men steg sakte men sikkert

Har jeg hatt el tror du? Huff, blir litt forvirra her jeg vet du...

Jeg har vært inne og titta....Men jeg har jo hatt stigning, men skjønner ikke hvorfor den plutselig sank så mye i dag...

min har også hoppet litt opp og ned...
Vi får bare vente å se hva som skjer[:D]
jeg husker ikke i farten, men når jeg kommer hjem kan du får vite mine temper...
Så kan du sammenligne[:D]
Hvis du vil det da??

Ja, gjerne!!! Kan du ikke sende meg en pm? Leste litt nå, og blei redd for at jeg kan ha altfor kort lutealfase, så ikke egget har tid tilå feste.... For da synker det gjerne drastisk, leste jeg her.... Huff, man leser litt mye til tider...
Når er du hjemme?

er ferdig på jobb kl15.
så halv fire er jeg sikkert hjemme[:D]
Sender deg en PM jeg[;)]

Hei du!
Du må ikke se på hver enkelt måling, men helheten. Tempen kan gå litt opp og ned. Se an hvordan den er i morgen. Fortsetter den å synke eller holde seg lav kan det hende det er den dumme tanta som er på vei.
Men ikke bry deg om at den er lav noen dager. Skal krysse fingrene for at tempen din stiger igjen jeg.[;)]

KlemKlem

Tusen takk for trøstende ord, knøttet....
Jeg begynte å fable om kort lutealfase her i sta når den sank så tidlig...
Akkurat som om man ikke har nok å tenke på om dagen.............[&:]

Skjønner hvordan du har det. Jeg også ser meg blind på tempen. Men har lest endel om temping og funnet ut at man kan ikke se seg blind på hver enkelt måling. Det kan spille inn en del. Tidpunkt, dårlig søvn osv. osv...
Men denne syklusen har jeg ikke klart å se en generell linje engang jeg da. tempen har bare hoppet og hoppet. [:-]

hmmm, ja det er ikke å bli klok på... Har dere prøvd lenge forresten? Får spare på skjemaene og vise legen hvis vi kommer til å prøve en stund... Men håper ikke det da...

Dette er 4.pp. Ble for øvrig gravid i 2.pp men mistet i uke 5. Så jeg vet at jeg kan bli gravid i allefall.
Ta å registrer tempene dine på http://www.fertilityfriend.com da får du hjelp til å tolke de også. Også får du alle skjemaene på ett sted. Den første perioden er det gratis VIP medlamsskap, det er flott. Jeg har ikke betalt for at det skal fortsette, men er fornøyd med å bare være vanlig medlem også.

Takk for tipset,knøttet... Men kan du sende meg en pm for hvordan jeg går frem der inne? Ups, engelsken er ikke helt inne gitt[;)]

Jeg mistet etter å ha klart det etter 1. pp sist...så det skal gå bra neste gang, og snart....................

Har sendt nå, men er litt usikker på om det gikk. Kom opp siden kan ikke bises da jeg sendte den. Fikk du den????

Tusen takk,fikk den, og er inne... Men får ikke frem grafen?

Back
Topp