Hjelp? Huden rundt navelen sprekker!

Cimb

Glad i forumet
Jeg har hatt piercing i navelen, hadde ingen problemer i første svangerskap, men nå har den huden hvor piercingen satt begynt å sprekke, blitt rød og verker litt under. Har noen tips om en krem jeg kan smøre på huden, så den hvertfall holder seg der? Bare 3 uker til termin, men er ganske ubehagelig [emoji21]
Takk [emoji4]

Jeg tror jeg kanskje ville ha smurt på olje av noe slag, kanskje kokosolje. I hvertfall noe med mye fett. Er det hullet til piercingen eller huden rundt som er problemet? Her frastøtet kroppen min fra seg piercingen (var ikke gravid) og fikk et stort sukk/hull der hullet før var. Trolig allergisk reaksjon.

Jeg fikk betennelse i hullet under mitt svangerskap, enda det var ange år siden jeg tok piercingen ut.
Du kan få en salve av legen. :)

Jeg tror jeg kanskje ville ha smurt på olje av noe slag, kanskje kokosolje. I hvertfall noe med mye fett. Er det hullet til piercingen eller huden rundt som er problemet? Her frastøtet kroppen min fra seg piercingen (var ikke gravid) og fikk et stort sukk/hull der hullet før var. Trolig allergisk reaksjon.
Både og [emoji53] Har hatt min i mange mange år, men tok den selvfølgelig ut da jeg ble gravid.. Får prøve med det så lenge [emoji4]

Back
Topp