Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, det var betryggende å høre.Jeg har hatt blodpropp og da hovnet foten opp til dobbel størrelse,samt at den var Stokke stiv. Foten kjentes helt rar ut, samt at det gjorde vondt der proppen satt. Så lenge foten kjennes mjuk ut og du ikke har smerter er det nok for mye ståing og gåing som har skylda.
Ta kontakt med lege og jordmor i morra om du fortsatt er hoven eller får mer ubehag. Hos meg satt det i lysken, og der gjorde at foten hovna opp. Til slutt var den Stokke stiv som sagt, kjentes og føltes helt rar.Ok, det var betryggende å høre.
Den kjentes litt hard ut, men var ikke dobbelt så stor og det gikk seg til etter litt hvileDa ksn jeg sove godt i natt, uten å være redd
![]()
Du må bruke støttestrømper på jobb hver dag, og gå med de hele dagen. Hver gang du har pause bør du legge beina høyt.Jeg står og går omtrent hele dagen på jobb. På betonggulv med værnesko.
Kjøpte på apoteketHvor får man kjøpt støttestrømper? Plages med hovne ankler/føtter. Ser skikkelig feit ut i beina på kvelden![]()
hvordan I all verden får dere PÅ støttestrømpene? sliter med vanlige sokker jeg....Du må bruke støttestrømper på jobb hver dag, og gå med de hele dagen. Hver gang du har pause bør du legge beina høyt.![]()
Sist hadde jeg så hovne bein på slutten at det verket i de. Mannen pleide da å legge kalde, våte håndklær rundt leggene/anklene mine for å lindre smertene. Etter en runde med kalde omslag så masserte han vannet oppover leggene, man skyver med tomlene fra anklene og oppover mot knærne. Det lindrer og skyver vannet litt bort.![]()
Det går mye på teknikk å få på støttestrømper! Jeg må ha mannen til å hjelpe fordi jeg har så vonde fingrer på morgenen - og han var ikke noe flink!!hvordan I all verden får dere PÅ støttestrømpene? sliter med vanlige sokker jeg....
Man må brette de helt ned og starte på tærne, og så "rulle" de oppover leggen.hvordan I all verden får dere PÅ støttestrømpene? sliter med vanlige sokker jeg....