hjelp,hjelp

TiraV

Gift med forumet
Skal til samtale i morgon!!

Eg er kjempe-nervøs...skulle nesten tru det var eksamen Veit det er berre konsultasjon og utredning(?) (har jo tatt diverse tester hmmmm). Antar det er masse informasjon å slikt, men kjenner det i magen likevel [&:]

Det står at det er kun til orientering og me må ta kontakt pr. tlf når me ynskjer å begynne behandling. Lurer på om det ikkje går an å sei det der med det same, at me ynskjer å begynne så snart som mogleg. Eller om me virkelig må gå heim og ringe neste dag har ikkje særlig lyst å ringe frå jobb heller... [8|] Me har jo snakka masse om det og blitt enige om at me vil sette igong, så snart som mogleg.

Blei masse dette, men det kribler og gynger i magen, eg grugleder meg, er nervøs og hode er berre eit surr! [&:]

Ja, man er liksom litt godt nervøs. Vi gav beskjed med en gang at vi ønsket behandling. Papirene lå faktisk klare så det var bare å sende i vei. Ønsker dere masse lykke til. La oss få høre hvordan det gikk.

Det gaar nok bra skal du se.. Bare fortell dem om hva dere oensker..De er sikkert behjelpelig med alt mens dere er der og tenker jeg..

Lykke til..

Back
Topp