Hjelp.... Hemorider..

Lefsen84

Forumet er livet
Da har jeg hatt smertefulle hemorider i 1 uke.. Det er en hallv stor avlang..den svir og klør om en annen. Har og brennende smerte:(( har prøvdt alcos anal fra ons- fred..fikk scheriproct da, men ingen bedringer:(( begynnte på stikkpiller scheriproct igår..det er såååå vondt :( smertene beveger seg frem på den ene siden av musa, og opp bak til halebeinet:(( noen gode råd??? Står i dysjen heile veien pga smertene..det tæres på og jeg blir kvalmen hele tiden...

Har hatt det selv en tid tilbake og jeg måtte bare ta det mest mulig med ro i ca to uker før det forsvant. Salvene hjalp ikke her :( tror du bare må gå minst mulig i en stund, men kanskje har noen bedre erfaringer og tips å komme med forhåpentligvis!

God bedring <3

Oki, jeg fikk beskjed av ei vennina at når hu var inne på sykehuset for hun hadde en hemoride på en str med en golfball ( hun måtte akuttopperere) at man måtte gå mest muligt pga blodsirkulasjonen osv, mn kjenner det er helt foferdeligt uannsett. Synst det er vondt uannsett hvordan jeg står eller ligger:(
Er det normalt å ha smerter, vondt opp på siden av halebenet? Er litt redd for det. Er og alene hjemma frem til lørdag med ungene..kan ikje sei at det er så mye kjekt :/

Uff, hørtes ikke godt ut! Ei venninne slet veldig med det under graviditeten og det hjalp faktisk med potetmel på, i følge henne, eventuelt kan du kanskje prøve babypudder. Pass på å holde tørt, og vask og tørk godt etter hvert toalettbesøk. Unngå stramme klær og sov gjerne truseløs om mulig, slik at det får luftet seg godt. God bedring!

Jeg har vert hos legen igår senest..var da jeg fikk utskrevet scheriproct stikkpiller..mn fikk og en annen som heter rectogesic.. Hentet den idag på apoteket..den var jo dyr og,. 600 kr.. Men kan ikke ta den før imorgen siden den kun skal brukes hver 12 t...

Uff, hørtes ikke godt ut! Ei venninne slet veldig med det under graviditeten og det hjalp faktisk med potetmel på, i følge henne, eventuelt kan du kanskje prøve babypudder. Pass på å holde tørt, og vask og tørk godt etter hvert toalettbesøk. Unngå stramme klær og sov gjerne truseløs om mulig, slik at det får luftet seg godt. God bedring!
Potetmel..hm..jeg får ikke holdt det tørt da kremen holder det fuktigt hele tiden,, truser må byttes hele tiden (bokserene til samboer) :p

Kanskje det kan hjelpe å ha potetmel oppå kremen, som ved bleieutslett? :-p Nei, jeg vet ikke, men hun skrøt i alle fall veldig av effekten :-)

Zylocain - litt bedøvende og betennelsesdempende. Fikk beskjed av legen å smøre på det.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp