Hjelp!! Helt ny i prøving.

-Molli-

Betatt av forumet
Marshmallows 2022
Hei alle kloke damer!
Jeg har tatt eggløsningstest for første gang i dag. Cb sin digitale. Jeg fikk negativ, men det var to streker da jeg tok teststrimmel ut. Noen som har erfaring med dette? Betyr det noe?
Jeg har 31 dagers syklus, hadde sex 30/12, 31/12 og 1/1. Har hatt rikelig el slim og i går svært ømme bryst. Er testen negativ fordi luken vår er over? Ble usikker da jeg forsatt har slim i dag. Føler meg så uviten

Jeg har aldri åpna de digitale, men om de er som strimmel-testene så vil det alltid være to streker på den. Men styrken på streken avgjør om den er positiv eller ikke.
Når hadde de forrige mens da?

Jeg har aldri åpna de digitale, men om de er som strimmel-testene så vil det alltid være to streker på den. Men styrken på streken avgjør om den er positiv eller ikke.
Når hadde de forrige mens da?

Siste mens startet 12.12. Jeg åpna ikke noe, strekene var der når jeg tok strimmelen ut av den digitale holderen eller den men har forstått nå at det alltid er to streker. Jeg tror EL var 31.12 eller 1/1. Så da vil den vil ikke slå ut?

Siste mens startet 12.12. Jeg åpna ikke noe, strekene var der når jeg tok strimmelen ut av den digitale holderen eller den men har forstått nå at det alltid er to streker. Jeg tror EL var 31.12 eller 1/1. Så da vil den vil ikke slå ut?
Nei hvis eggløsningen din allerede har vært så vil den ikke slå ut nå.
Du må teste i forkant av eggløsning for å finne ut av når den er :-)

Nei hvis eggløsningen din allerede har vært så vil den ikke slå ut nå.
Du må teste i forkant av eggløsning for å finne ut av når den er :)

Takk. Er jo det jeg har trodd hele tiden, men ble usikker om jeg hadde regna feil.:happy: Kalenderen fortalte en ting, mens kroppen en annen:)
men fra 2/1 så har jeg hatt skikkelig ømme pupper og stikninger i ene eggstokken, så da regner jeg med at det hele er over.

Back
Topp