HJELP!haster..

Ilona85

Glad i forumet
mia er snart 7måneder å hun vil ikke ha fast føde.. eneste hun liker er yoghurt. Men tør ikke gi henne noe serlig med yoghurt... Hvor gammel skal de være for at man skal kunne gi yoghurt??? Når kan jeg gi henne det?????

Jeg gir jenten min Nestle's 6 mnd yougurt. Hun liker den veldig godt[;)]

Hm. Har aldri sett det før.. må nok i en annen butikk enn den lille ica kiosken vi har nermest.. Takk for tipset.[:)]

De har 2 forskjellige smaker og det er 4 stykk i en pakke. Du finner de sammen med barnematen i hyllene. For de ligger ikke kjølig.[:)]

OKK! takk for tipset.Skal prøve det i morgen[:)]

For håpe hun liker de da[:)]
Den med jordbærsmak er best, synes jeg da...hehe[:D][:D]

Du bør vel nesten bare prøve å gi ungen din feks grøt så mange ganger du makter. Havregrøten til Småfolk fra 6 mnd er veldig god. Synest den er bedre enn Nestle sin..... Der er mange gode middagsglas i salg også.... kanksje du kan lage middag til han selv.... bruke grønnsaker som han kanskje kan kjenne igjen fra de du spiste da du var gravid.... fruktmoser og purèr er også å anbefale.... Ungen min ville ikke drikke vann, prøvde hver dag i en lenger periode og nå har han endelig lært seg å drikke litt fra t-skje..... hmmmm..... vet ikke flere tips å gi deg egentlig.... sier de ikke noe fornuftig på helsestasjoen?? Lykke til.

takk for mange fine tips! I går spiste hun en halv skive med leverpostei og vann i tutkopp[:)] Men det var mer leverpostei med brødskive..det var nok mengden med leverpostei som gjorde susen[:D] Også prøvde jeg sån nestle yoghurt på glass...det likte hun!![:)] Endelig noe hun liker som er normalt.

Grattis!!

takk,takk![:)]

Back
Topp