hjelp, har så vondt i magen

persille

Blir kjent med forumet
hjelp, jeg har så vondt i magen, og jeg klarer ikke å skille mellom om det er fordi jeg har forstoppelse og luft i magen (for det har jeg), eller om det er noe verre på gang??? Ligner litt på menssmerter, synes jeg, men jeg klarer liksom ikke å bestemme meg.
Noen som har forslag eller synspunkter?
Er litt småbekymret, men kan liksom ikke tro at det holder på å gå galt, heller.

Det er veldig få som aborterer etter fullgåtte 12 uker- bare for å ha sagt det [:)]

Har du prøvd å gå på do? Evt spise noe som kan få fart på fordøyelsen?Svisker eller noe?

jobber på saken, spiser klibrød og drikker vann i store mengder - har dessverre ikke svisker eller rosiner - noen som kommer på flere ting som kan gjemme seg i kjøkkenskapet og ha god virkning?

Kaffe med fløte er SKIKKELIG avføringsmiddel for meg.. Bare kaffe funker også.. Hadde også mye slike smerter når jeg var like langt som deg, å som du ser på tickeren min så gikk det kjempe bra[:)]

godt moden kiwi?

Bevegelse, hvis det ikke er så vondt at du ikke klarer å gå. Ellers er det veldig bra med blåbærsaft, tror jeg... Nå skal ikke jeg si noe feil, men tror det stemmer. [8|] God bedring

Blåbærsaft må du ikke drikke viss du har forstoppelse. Blåbærsaft er binnende og det drikker man ved diare....

Å huff, det var ikke meningen å forslå noe som var for det morsatte [8D] Sorry. [8|] God bedring

Har lest at linfrø skal være bra, enten oppmyknet i litt vann (la dem stå en stund), eller ta den tørre og drikke godt med vann etterpå. Skal visst hjelpe veldig på treg mage..

høres ut som luftsmerter.var plaget med det i de 4 første mnd.forandra litt kosthold og dikker mer vann,så nå er det ikke no problem lenger..[;)]

Luftsmerter en nesten som både stikking og krampe hvis det er slik det kjennes ut.
Jeg hadde det for en stund siden, Og det var såh vondt at Jeg bare lå ei stund og vrei meg.
Mora mi bruker og si: Bare legg deg på megen, Og prøv og slipp det ut, HeHe..... [:D]

blåbærsaft binder magen, ikke bra når man har forstoppelse. bra å drikke blåbærsaft når man har diare og oppkast.[:)]
ORIGINAL: Sofie81

Bevegelse, hvis det ikke er så vondt at du ikke klarer å gå. Ellers er det veldig bra med blåbærsaft, tror jeg... Nå skal ikke jeg si noe feil, men tror det stemmer. [8|] God bedring

Har hørt at viss du tar pærejus og varmer den til den nesten er for varm, varmere en lunken ihvertfall så skal det være bra. Har ikke prøvd dette sjøl då men det e vell kanskje verdt et forsøk[:)]

Back
Topp