Hjelp! Har så smerter

Husker at jeg hadde mye smerter i første svangerskap. Det var så ille at jeg ble henvist til ul fordi legen trodde det var svangerskap utenfor livmoren. Men var ingenting galt, sikkert bare ligamentsmertee.Så det er jo en mulighet for det er det hos deg også :) men vil nok anbefale å dra til legen for å utelukke andre årsaker.

Hvis det er så ille at du ikke kommer deg inn inngangsdøra engang ville jeg ringt legen! Håper du kommer deg <3

Kom meg opp til sofaen etterhvert og når jeg hadde ligget der en god stund så begynte det å hjelpe. Men varte veldig lenge synes jeg. Kjenner det så fort jeg begynner å gå. Legger meg litt nå og håper det blir helt bra snart.

I første svangerskap hadde jeg skikkelig kramper i livmoren ett par ganger. En gang etter sex og en gang etter tissing.. Ringte legevakten, og fikk forklart at det var det samme som smertene under rier, men helt ufarlig. Det kunne skje innimellom, og så lenge det går over er det ikke noe å frykte. Hos meg varte krampene ca 10 min. Kaldsvettet og kastet opp fordi det var så vondt.. Etterpå var jeg skikkelig støl og øm.. Ut dagen og neste dag.
Syns det høres litt likt ut som det jeg hadde..
Ta det bare med ro nå, så burde det roe seg :)

Kom meg opp til sofaen etterhvert og når jeg hadde ligget der en god stund så begynte det å hjelpe. Men varte veldig lenge synes jeg. Kjenner det så fort jeg begynner å gå. Legger meg litt nå og håper det blir helt bra snart.
Hvordan går det med deg? Har du snakket med lege eller? Høres ikke bra ut

Back
Topp