Hjelp, har glemt 40 karbonader på kjøkkenbenken i natt...

Cillia

Elsker forumet
Er de ødelagt? Jeg stekte dem i 5 tiden i går, og satt dem på benken til avkjøling...skulle fryse dem, men det glemte jeg altså. Satt dem i kjøleskapet i morges. Er det noen som vet om de er spiselige?

Skal ha gjester i morgen, og må evt. lage nye i kveld[:'(]

Kjæresten min som er kokk sier dem er spiselige så lenge dem er stekt.

Tusen takk for svar[:D] Nå ble jeg glad, herlig å slippe å stå på kjøkkenet i hele kveld[:D]

Hvorfor kan de ikke spises?

Jeg hadde smakt på en jeg, og vurdert deretter.

ORIGINAL: Tante Sofie

Hvorfor kan de ikke spises?

Jeg hadde smakt på en jeg, og vurdert deretter.

Fordi bakterier har hatt partytime i de[:'(]

Jeg hadde ikke servert dem, tenk om besøket blir syke, og julen ødelagt pga noen karbonader... Utrolig kjipt, men jeg hadde ikke tatt sjangen, hadde laget nye karbonader...

Vejt ikke jeg, men tror ikke jeg hadde turt å tatt sjansen på d rett og slett..[&o]

Jeg hadde glatt spist dem selv.

Men tror ikke jeg hadde tatt sjansen på å servere dem til gjester.
Spesielt ikke nå rett før jul

ORIGINAL: Galest

Kjæresten min som er kokk sier dem er spiselige så lenge dem er stekt.

Herregud blir skremt når en kokk sier sånn. De kan overhode ikke spises. Kjøttvarer skal max ligge et par timer framme! Tenk på alle bakteriene som finnes i de nå. Nei kast dem!

ORIGINAL: maryjoleen

æshj nei hadde ikke servert di. 

ORIGINAL: Tre gutter

Jeg hadde servert dem. Har ofte spist rester som er blitt stående på benken ei natt, og er aldri blitt syk

uff, her var det mange rare svar..
Vet ikke om jeg tør å spise middag hos andre fremover jeg..

Jeg ville IKKE spist dem!!!!!!

Kommer litt an på hvor varmt karbonadene har stått... Hadde det vært litt småkjølig så tror jeg at jeg ville servert de.

Men må nok innrømme at jeg aldri selv har hatt et slikt problem... Jeg er eier av 2 katter, så mat på kjøkkenbenken er en kattebuffet[8D]

Jeg har blitt matforgiftet fordi en plass jeg skulle spise på glemte burgeren min
så den ble kald å lå en stund, så varmet de den opp igjen......
så NEI, jeg hadde ALDRI servert de... hadde heller bare kjøpt ferdige på rema 1000, de er like god som hjemmelaget om du ikke orker å lage helt nye..

Jeg hadde aldri kommet til å servert  de!!! Om ikke en blir syk så kan det være katastrofe for andre!! (jeg kan ikke spise oppvarmet mat engang for da blir jeg dårlig) Så de hadde jeg ikke kommet til å servert!!

Back
Topp