Hjelp, han pusser opp

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
...på TV3
Kjenner jeg får høy puls bare ved å se på, og desto høyere puls ved tanken på å slippe løs samboeren på noe slikt. Hadde aldri turt å vært med på noe slikt..

Nå skal det sies at at når vi kjøpte hus kunne ikke jeg være med på visning, så samboer fikk kjøpe hus på egen hånd ;) Gikk heldigvis bra, puhh. Som han sa, så lenge det var walk in closet med tilhørende bad til soverommet kunne det ikke gå gale :D haha.. Kjenner meg for godt ;)

Sitter også å ser på det nå :) hadde fint kunne gitt samboeren her frie tøyler for han hadde ikke gjort noe sånn skikkelig drastisk. Så har vi samme smak :) tror kjøkkenet til han på tven kan bli kult, men ville aldri hatt det selv :)

Hadde ikkje sluppet mannen løs! Det ville blitt for kjedelig! :o

Oh sambo og jeg har ganske så lik smak! Så det tror jeg hadde gått veldig fint! Eneste er at kinorom hadde blitt prioriret så vet ikke hvor mye peng han hadde hatt til overs etter det :-P

Oh sambo og jeg har ganske så lik smak! Så det tror jeg hadde gått veldig fint! Eneste er at kinorom hadde blitt prioriret så vet ikke hvor mye peng han hadde hatt til overs etter det :-P
Haha mannen har allerede begynt å planlegge 5 år fram i tid å hvor og hvordan kino rommet skal bli :)

Haha mannen har allerede begynt å planlegge 5 år fram i tid å hvor og hvordan kino rommet skal bli :)
Tror det må være en mannegreie jeg:-P jaja, han får bare fortsette å drømme til vi vinner i lotto:-)

Gla vi ikke skal være med på noe slikt, men har forsikret meg om at OM det skal skje, så ville han ta hensyn til min smak og stil og ikke overkjøre helt :)

Vi har ganske lik smak vi også, og jeg tror nok ikke samboer hadde turt å gjort noe veldig drastisk uten jeg var enig, men en vet jo aldri hva de kan finne på om de plutselig skulle få frie tøyler :)

Jeg kunne ALDRI sluppet løs mannen min på sånn! Alt hadde gått i 70-tallsstil fordi han tror han syns at det er kjempe kult!
Tapeter med blomster og lavalamper og sånne gamle kjøkken med sånne skyvedører!! Neinei!!

Men heldigvis kunne jeg slippe han på visning alene. Han var den eneste av oss som så leiligheten vi kjøpte ^^

-- tasting fra mobil --

Back
Topp