Hjelp ! Hånd og fotavtrykk

Teip fast arket på ett brett å press det mot for og hånd mens babyen ligger :)

Taster fra Appen <3

Jeg anbefaler å bruke stempelpute til å ta håndavtrykk og fotavtrykk av småttisen :) Jeg skulle kjøpe maling på hobbybutikken, og fortalte at jeg skulle bruke det til å ta avtrykk av hånden og foten til lille. Da fikk jeg anbefalt å bruke stempelpute pga da ser du strekene/detaljene av hånda/foten mye bedre i forhold til når man bruker maling :) Jeg hørte på anbefalingen hennes og avtrykkene ble kjempefine :)

Jeg anbefaler å bruke stempelpute til å ta håndavtrykk og fotavtrykk av småttisen :) Jeg skulle kjøpe maling på hobbybutikken, og fortalte at jeg skulle bruke det til å ta avtrykk av hånden og foten til lille. Da fikk jeg anbefalt å bruke stempelpute pga da ser du strekene/detaljene av hånda/foten mye bedre i forhold til når man bruker maling :) Jeg hørte på anbefalingen hennes og avtrykkene ble kjempefine :)
Vanlig stempel? Hvordan får man det vekk da? Syns stempel sitter så lenge !

<3 lille spire <3

Vanlig stempel? Hvordan får man det vekk da? Syns stempel sitter så lenge !

<3 lille spire <3

Vi brukte vanlig svart stempelpute fra Panduro :) Der fikk jeg vite at det er barnevennlig, så det er ikke farlig om de får litt i munnen og at det også går lett bort når man skal vaske det av :) Satt bare klar med en våt klut sånn at vi fikk vasket det vekk med en gang vi hadde lagt avtrykkene :)

Back
Topp