hjelp, guttenavn

fru lilla

Betatt av forumet
eg veit ikkje ka eg får men tror det er en gutt... noen som har noen navn tips som passer med Hermine og Tarjei..
takkar og bukker på forhånd

Sliter sånn med guttenavn selv, men har noen som jeg liker, men som kræsjer med etternavnet våres :P

Jonas
Andreas

Også fikk jeg helt hjerneteppe her :P haha!

Har selv en Kasper i hus.

Tjeran
Tomine

Vet ikke helt var i grunn litt vanskelig å finne noe som passet de to navnene du hadde fra før. Kanskje det er litt sent på kvelden for å tenke for meg.

Vegard er veldig fint :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Huff, sliter med guttenavn selv! Det er så mange vi syns er fine, men ingen vi liksom har "falt" for.
Til dine navn; Isak, Johannes, vetle. Også støtter jeg Vegar:-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Vegard er veldig fint :)

Broren min heter Vegar og jeg synes det er ganske fint :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har en Troy fra før.
Får en gutt til å er heldigvis blitt enige om navn denne gangen å. Trodde det var vanskeligere m guttenavn enn jentenavn hehe men i begynelsen trodde mannen vi ventet jente så vi snek litt på jentenavn... Myyye vanskeligere spør du meg :-P
Jeg liker blant annet Daniel, Elias, Karsten, David. Liker at det er litt "ujålete" og enkelt :-) hvis man kan si det sånn

Må følga med her. Slite med å finna navn me og.
Trym e ein av mine favoritta, men da ska passa t Ronja....OG mannen ska v enig :P

takk for mange gode tips, Vegar er veldig fint :) eg sliter eksta mye pga at eg jobber på en stor barneskole og har gjort det i ca 14 år, vanskelig å finne et navn som eg ikkje forbinder med en som går eller har gått der

Helmer :) Så en blogger hadde kalt sønnen det, syns det var så fint :)
Ellers liker jeg
Olai
Morgan
Kristian
Eirik
Vegard
Gjermund
Lasse :)

Brynjar
Bård
Torgeir