Hjelp! Guttenavn?!

Oboy!

Gift med forumet
Noen som har forslag til fine men litt spesielle guttenavn??*noe ikke "alle" har* Er så vanskelig! Og klarer ikke la vær å tenke på navn til den lille Prinsen vår ;)
Har hele veien følt at det var en gutt i magen og stemte jo ❤ og har jevnt å trutt tenkt på navn.. Men ?! Hjelp!!
Vil jo helst ha dobbelt navn siden de andre har det... :)

Det er vanskelig å plukke navn ut av det blå da :P Har du ingen preferanser? Så blir det kanskje lettere å finne navn som ligner?

Tenker du spesielt som i Tian, Bastian, Tias osv, eller mer gamle navn? (Mulig de navnene ikke er spesielle for deg da, men for meg er de det ;) Kjenner et fåtall som heter det...)

Hva heter de andre da?

Liker Sivert, Anton, Jens, Emrik, Emre, Håvard, Halvor, Hallvard, Alfred, Olve, Mattis, Åsmund... Mange fine guttenavn:)

Silas, Sinus, Tinus, Vitus (disse sto på vår liste da vi ventet forrigemann)
Vår eldste heter Solan, det er det heller ikke så mange som heter, men de fleste vet jo av en da ;)

Ååå! Tusen Takk :) her var det mange fine navn :D

Guttene mine heter:
John William
Aron-Krizander
Og jenta mi heter:
Ariel-Evina

Så de har jo faktisk bibelskenavn først alle tre, noe jeg faktisk ikke har tenkt på før nå i denne "navne prosessen" :p

Constantin
Valentin
Orlando

Er de tre navnene jeg liker best.. Men de er sikkert rare for noen da de er sjeldne :)

Min skatt heter Felix. Ikke så mange i nord som heter det;)

Mye fint!! :) tusen takk ❤
Men så kom pappa'n med at han kanskje ville ha et norsk mer tradisjonelt.. Lurer meg på om Lillegutt får noe navn jeg :p

Back
Topp