Bkno7817562
Andre møte med forumet
Har noen andre erfaringer med å være stemamma også er ungen helt umulig mot deg når faren er tilstede (behøver ikke være umulig når vi er alene) what to do! Hun er 2 år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du fornærmer meg for all del ikke, takk for svar! Jo, sin første trass kan det jo være. Det begynte nå for et par uker siden bare. Hun bor jo hjemme hos oss annenhver uke og jeg ble jo "stemor" for henne for et drøyt år siden så dette er jo noe som har utviklet seg nå. Mye "min pappa-opplegg" kanskje nærmere sjalusi fra datteren sin side NÅR far er i rommet. Synes dette er sykt vanskelig bare, håper virkelig det går over.Jeg vet ikke, men en 2åring kan jo være litt i sin første trass.. Uansett om det er foreldrene eller andre de kjenner godt Jenta skjønner kanskje ikke hvorfor far og mor ikke er sammen om de har vært det tidligere, og reagerer kanskje derfor sterkt på det, særlig når hun ser deg sammen med pappaen hennes? Uansett om du kanskje er verdens snilleste og beste.. Jeg vet som sagt ikke, håper jeg ikke fornærmer deg, er bare en tanke
Jeg har prøvd alt, inkluderer henne alltid.Stakkars jente.. Hun forstår sikkert ikke så mye. Prøvd å hatt en samtale med hun? Der du har forklart at du ikke skal ta pappaen hennes fra hun? Kanskje hun syns det er rart å få en ny baby også? De skjønner mye, men kanskje ikke alt..
Vet du.. Akkurat sånn er datteren vår også om dagen. Hun blir tre i august. Om jeg er tilstede er ikke pappa god nok, drar jeg ut av huset er det null problem å være med pappa. Så det trenger absolutt ikke være fordi du er stemor, jeg stemmer for trassDu fornærmer meg for all del ikke, takk for svar! Jo, sin første trass kan det jo være. Det begynte nå for et par uker siden bare. Hun bor jo hjemme hos oss annenhver uke og jeg ble jo "stemor" for henne for et drøyt år siden så dette er jo noe som har utviklet seg nå. Mye "min pappa-opplegg" kanskje nærmere sjalusi fra datteren sin side NÅR far er i rommet. Synes dette er sykt vanskelig bare, håper virkelig det går over.
HELT enig. Har ikke blitt bedre, søren.Vet du.. Akkurat sånn er datteren vår også om dagen. Hun blir tre i august. Om jeg er tilstede er ikke pappa god nok, drar jeg ut av huset er det null problem å være med pappa. Så det trenger absolutt ikke være fordi du er stemor, jeg stemmer for trass
Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Har noen andre erfaringer med å være stemamma også er ungen helt umulig mot deg når faren er tilstede (behøver ikke være umulig når vi er alene) what to do! Hun er 2 år.