Hjelp! Gravid og mensen?!

Roe90

Andre møte med forumet
Noen som har opplevd å få mensen selv om man er gravid?
Jeg var til inseminasjon for to uker siden, og til den store skuffelse kom mensen i går...
MEN det som er rart...jeg hadde to dager med bare litt rosa på dopapiret først. Trodde dette kunne være festeblødning, men forstod at det ikke var det da det kom for fulle mugger i går! :-( jeg har aldri opplevd at det bare kommer litt først... I tillegg har jeg hatt kjempe ømme pupper, har følt meg oppblås og har plutselig en eksplosjon av kviser. Dette har gått over nå, men kjenner murringer nederst i magen. Er det bare p.g.a mensen eller er det fortsatt ett håp?! Testet fredag sist og den var negativ. Jeg har lang syklus på 32 dager, likevel satte legen den 28/8 som testdato. Det er vel ikke nødvendig å teste noe mer nå som mensen kom, eller? Noen med erfaring eller samme opplevelse?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ikke samme opplevelse, men har en venninne som hadde mensen gjennom hele svangerskapet. Men om du er usikker ville jeg tatt en test på testdato:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Man skal uansett ta test på testdag selv om du har fådd mensen, det er for å være 100% sikker. Det har iallefall jeg fådd beskjed om på alle mine forsøk.:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dette høres kjennt ut!!Jeg har den følelsen hver gang....litt blødninger først, merkelige følelser i kroppen og til slutt full rull med blødninger etterpå. Mine blødninger betyr bestandig desverre at det er negativ test. Men, du skal alltid ta en test på testdatoen.

Back
Topp