Hjelp!! Gravid og 5. Barnesykdom i barnehagen

Det er kjipt, jeg jobber i helsevesenet og måtte si til sjefen at jeg var gravid (pga mrsa pg helvetesild hos brukere) tidlig begge ganger. Tror jeg var 5uker med første og 4uker med andre.. Hun var diskret ifht det, men hjelper ikke stort når kollegaer får vite at jeg ikke kunne gå til disse brukerne :rolleyes: alle forstod grunnen.
Sant nok..
 
Oja :) jeg føler jo at det er en sjans jeg allerede er smittet så være hjemme vil ikke endre det. Nå er det heldigvis helg

Eg og trodde det. Men når eg tok blodprøven på nytt, så hadde eg ennå ikke at den :happy: så da vet eg det når eg blir gravid neste gang. Og eg skal skrive ned alle sykdommene datteren min får, slik at hun slipper å lure på om hun har hatt den eller ikke :Heartred
 
Eg og trodde det. Men når eg tok blodprøven på nytt, så hadde eg ennå ikke at den :happy: så da vet eg det når eg blir gravid neste gang. Og eg skal skrive ned alle sykdommene datteren min får, slik at hun slipper å lure på om hun har hatt den eller ikke :Heartred
Så lurt :) sist måtte jeg ta blodprøve for å bekrefte at jeg hadde hatt vannkopper
 
Ja eg var i den alderen der eg husket det selv, men ikke lett å huske på alt heller :oops:
Trodde jeg hadde hatt det.. at jeg husket det..men for å være sikker tok jeg test
 
Back
Topp